نویسنده: deleted account
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۵۰

شوهی یوشیدا به فیل اسپنسر بابت کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 تبریک گفت

کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2016 ساعاتی پیش به پایان رسید و ما نیز در زومجی علاوه بر پوشش کامل، لینک دانلود آن را برای شما قرار دادیم. به نظر می‌رسد هیجان این کنفرانس به حدی بوده که شوهی یوشیدا را نیز به وجد آورده است. با زومجی همراه باشید.

شوهی یوشیدا، مدیرعامل کمپانی مطرح سونی، دقایقی پیش با انتشار یک توییت در صفحه توییتر خود، رسما به فیل اسپنسر بابت نمایش عالی در E3 2016 تبریک گفت. او در توییتر خطاب به فیل اسپنسر، آرون گرینبرگ و کریس چارلا گفت:

به تو تبریک می‌گویم فیل! نمایشِ بسیار عالی‌ای بود ( ´ ▽ ` )ノ

دقایقی پس از این توییت، گرینبرگ در جواب یوشیدا گفت:

بسیار متشکرم یوشیدا. مشتاقانه منتظر هستیم که شما را [در E3 2016] ببینیم؛ امشب برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم!

به جرات می‌توان گفت که کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2016 با اخبار و اطلاعات جذابی که به همراه داشت، تا این لحظه جزو یکی از بهترین کنفرانس‌ها بوده است. از مهم‌ترین سورپرایزهای این کنفرانس می‌توان به معرفی نسخه جدید کنسول ایکس‌باکس وان با اسم رمز اسکورپیو اشاره کرد؛ کنسولی که به عقیده خیلی‌‌ها، قدرتمند‌ترین کنسولی است که تا به حال ساخته شده و قرار است در تعطیلات ۲۰۱۷ عرضه شود. مایکروسافت اعلام کرد که این کنسول دارای پردازنده گرافیکی (GPU) بهتر نسبت یه ایکس‌باکس وان فعلی است که می‌تواند بازی‌ها را با رزولوشن 4K و همچنین نرخ ۶۰ هرتز اجرا کند. این شرکت همچنین تایید کرد که قدرت پردازشی این کنسول جدید ۶ ترافلاپس خواهد بود.

نظر شما در این‌مورد چیست؟ به نظر شما سونی در کنفرانسش چه سورپرایزهایی را تدارک دیده است؟ برای گرفتن پاسخ این سوال، ساعت ۵:۳۰ امروز همراه ما باشید و به‌صورت زنده کنفرانس سونی را دنبال کنید.

منبع: EuroGamer

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده