نویسنده: سجاد پاک آیین
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۳۹

تماشا کنید: تریلر جدید از گیم پلی بازی Vampyr منتشر شد [E3 2016]

امروز استودیو بازی‌سازی دونت‌ناد در کنفرانس PC Gaming در نمایشگاه E3 2016 از تریلر گیم‌پلی بازی اکشن نقش‌آفرینی Vampyr رونمایی کرد. برای مطالعه جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیو بازی‌سازی دونت‌ناد (Dontnod)، سازنده بازی Life is Strange، در کنفرانس PC Gaming در نمایشگاه E3 تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی اکشن نقش‌آفرینی Vampyr منتشر کرد. در این تریلر قهرمان بازی Vampyr با نام دکتر جاناتان رید (Jonathan Reid) به عنوان یک دراکولای خون‌آشام در زمان جنگ جهانی اول به نمایش درآمده است.

بازی Vampyr دارای سیستم ارتقای سطح است که در طول مراحل بازی پازل‌ها و معماهایی وجود دارد. بازیکنان با کشتن و مکیدن خون انسان‌های بی‌گناه تجربه‌های جدیدی کسب می‌کنند تا بتوانند سطح خود را ارتقا بدهند. همچنین بازیکنان می‌توانند به عنوان یک دکتر تصمیم بگیرند چه تعداد جان انسان‌ها می‌تواند یک دارو را بسازد. این داروها برای درمان قهرمان بازی استفاده خواهند شد.

بازی Vampyr در سال ۲۰۱۷ برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. شما ‌می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را در پایین تماشا کنید:

|

منبع: DualShockers

 

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده