نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۶

سازندگان بازی Ark: Survival Evolved محتواهای جدیدی برای این بازی معرفی کردند [E3 2016]

هم اکنون کنفرانس پی‌سی گیمینگ در جریان نمایشگاه E3 2016 در حال برگزاریست و سازندگان بازی Ark: Survival Evolved با نمایش تریلری زیبا سه محتوای بازی جدید خود را که قرار است در یک چهارم پایانی سال جاری میلادی منتشر شود معرفی کردند. با زومجی همراه باشید.

بازی Ark: Survival Evolved یک بازی سبک اکشن-ماجراجویی  و بقا است که هم اکنون توسط استودیو وایلد کارد، اینستینکت گیمز، استودیو ایفکتو و ویچوال بیسمنت مراحل ساخت خود را طی می‌کند.

در جریان کنفرانس پی‌سی گیمینگ در نمایشگاه E3 2016 سازندگان این بازی با نمایش تریلری جذاب سه محتوای جدید بازیشان را معرفی کردند. این محتواها شامل Primitive+، بروزرسانی Redwood و یک ماد رسمی است که به شما اجازه می‌دهد در نقش حیوانات مختلف بازی را انجام دهید.

بازی Ark: Survival Evolved قرار است در یک چهارم پایانی سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی (ویندوز) منتشر شود. البته سازندگان از تابستان سال گذشته به علاقه‌مندان اجازه داده‌اند تا با استفاده از امکان Early Access و پرداخت پول، بازی را تا جایی که مراحل ساخت آن طی شده بازی کنند.

در این بازی شما که هم از زاویه‌ی اول شخص و هم سوم شخص قابل بازی است، در یک جزیره گیر افتادید و باید با دایناسور‌ها، خطرات طبیعی و سایر بازیکنان برای بقا بجنگید.

منبع: Destructoid


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده