// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۳

دانلود کنفرانس مطبوعاتی یوبیسافت [E3 2016]

کنفرانس مطبوعاتی یوبی‌سافت در E3 2016 را می‌توان مجموعه‌ای از نکات مثبت و منفی دانست. این یعنی کمپانی بزرگ بازی‌ساز فرانسوی، امسال نتوانست نمایش تماما بی‌نقصی داشته باشد و با این که در اغلب دقایق کنفرانس جذابی را ارائه داد، اما بدون شک پایین‌تر از حد انتظارات ظاهر شد. زومجی در سریع‌ترین زمان ممکن، ویدیوی کامل این کنفرانس را برای دانلود آماده کرده است.

برخلاف تمام انتظارها، کنفرانس یوبی‌سافت که چند ساعت قبل به پایان رسید و از قضا طولانی‌ترین کنفرانس E3 2016 هم بود، به هیچ عنوان نتوانست دربردارنده‌ی یک سورپرایز شگفت‌انگیز و ارزشمند باشد. نمایش مطبوعاتی این شرکت فرانسوی، بیش از هر چیز به پخش تریلرهایی ارزشمند و گوناگون از گیم‌پلی ساخته‌های مورد انتظار آن‌ها محدود شده بود و به همین سبب، در عین جذابیت داشتن و دوست‌داشتنی بودن، هرگز نتوانست به آن‌گونه که باید و شاید برای طرفداران راضی‌کننده و خواستنی تلقی شود. تنها معرفی انجام شده از سوی یوبی‌سافت در این کنفرانس، یک بازی ساده و نه چندان شگفت‌انگیز با نام Steep بود و مابقی دقایق این نمایش، صرفا همان چیزهایی که قطعا می‌دانستیم شاهد آن‌ها خواهیم بود را شامل می‌شد. اما این وسط نباید این حقیقت را فراموش کرد که هر سه عنوان بزرگ یوبی‌سافت یعنی For Honor، Watch Dogs 2 و Ghost Recon Wildlands در این کنفرانس خوش درخشیدند و به خوبی توانستند با نمایش‌هایی نسبتا طولانی بازیکنان را جذب خود کنند. حالا باید دید که آیا این ساخته‌های بزرگ و شدیدا مورد انتظار، در هنگام عرضه هم تا این اندازه دوست‌داشتنی خواهند بود یا خیر.

زومجی این کنفرانس مطبوعاتی جذاب را به صورت کامل در سه کیفیت متفاوت برای شما آماده کرده است تا بتوانید به سادگی هر چه تمام‌تر، از مشاهده‌ی آن به صورت کامل لذت ببرید. با مشاهده‌ی این ویدیو، دیگر نیازی به دیدن تک‌تک تریلرها به صورت جداگانه نخواهید داشت و می‌توانید اطمینان داشته باشید که از تمام اطلاعات مربوط به نمایش‌های حاضر در این کنفرانس مطبوعاتی مطلع شده‌اید. پس بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم:

watch-dogs-2-reveal-trailer-01_Fotor_Collage

 دانلود کنفرانس با رزولوشن 480p | دانلود کنفرانس با رزولوشن HD

دانلود کنفرانس با رزولوشن Full HD

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده