// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۲۰

دانلود کنفرانس مطبوعاتی پی‌سی گیمینگ [E3 2016]

 کنفرانس اختصاصی پی‌سی چند ساعت قبل به پایان رسید و با این که نتوانست در برابر نمایش‌های مطبوعاتی دیگر E3 2016 حرفی برای گفتن داشته باشد، بدون شک نسبت به سال گذشته با پیشرفت مواجه شده بود. زومجی در سریع‌ترین زمان ممکن، ویدیوی کامل این کنفرانس را برای دانلود آماده کرده است.

بگذارید همین ابتدای کار بگویم که نمایش مطبوعاتی پی‌سی گیمینگ در E3 2016، بدون هیچ شک و شبهه‌ای ضعیف‌ترین ارائه‌ی انجام شده در این رویداد تا به این لحظه بود. اما این دلیل نمی‌شود که فراموش کنیم این کنفرانس توانست از نسخه‌ی سال گذشته‌ی خود بهتر باشد و با استفاده از عناصری همچون نمایش جذاب ساخته‌ی جدید کلیف بلیزینسکی یا همان LawBreakers، به تصویر کشیدن برخی تجربه‌های تازه‌ در دنیای واقعیت مجازی و معرفی برخی از محصولات قدرتمند و تازه‌ی AMD، به کیفیتی نسبتا قابل قبول برسد. در هر صورت، باید امیدوار بود که این روند با سرعتی بیشتر ادامه پیدا کند و این کنفرانس مطبوعاتی نیز در سال‌های آینده کیفیتی بالاتر داشته باشد.

زومجی این کنفرانس مطبوعاتی را به صورت کامل در دو کیفیت متفاوت برای شما آماده کرده است تا بتوانید به سادگی هر چه تمام‌تر، از مشاهده‌ی آن به صورت کامل لذت ببرید. با مشاهده‌ی این ویدیو، دیگر نیازی به دیدن تک‌تک تریلرها به صورت جداگانه نخواهید داشت و می‌توانید اطمینان داشته باشید که از تمام اطلاعات مربوط به نمایش‌های حاضر در این کنفرانس مطبوعاتی مطلع شده‌اید. پس بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم:

LawBreakers_Fotor_Collage

 دانلود کنفرانس با رزولوشن 480p | دانلود کنفرانس با رزولوشن HD

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده