// سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۹

دانلود کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت [E3 2016]

کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 به ساده‌ترین بیان ممکن لایق صفت خارق‌العاده بود. زومجی در سریع‌ترین زمان ممکن، ویدیوی کامل این کنفرانس را برای دانلود آماده کرده است.

سال گذشته، مایکروسافت با یک نمایش قابل قبول و متمرکز، توانست پس از مدت‌ها مجددا جایگاه مجدد خود را در میان بازیکنان پیدا کند. ردموندی‌ها در E3 2015، با بهره‌برداری از تمام چیزهایی که در اختیار داشتند، جلوه‌‌ای کلی از آینده‌ی کمپانی بزرگ‌شان در حوزه‌ی دنیای بازی‌های رایانه‌ای را نشان همگان دادند و با این کار، خیلی خوب از پس راضی کردن طرفداران خود برآمدند. اما امسال، کنفرانس آن‌ها حال و هوای دیگری داشت و به معنی واقعی کلمه، مایکروسافت را در نقطه‌ی اوج قرار داد. نمایش‌هایی فوق‌العاده از حجم بالایی از بازی‌های انحصاری این کمپانی، کاهش قیمت کنسول نسل هشتمی مایکروسافت، معرفی نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی Xbox One و در راس تمام این‌ها، معرفی کمال‌گرایانه‌ی پلتفرم مشترک ایکس باکس و ویندوز 10، به زیبایی هر چه تمام‌تر ثابت کرد مایکروسافت خوب می‌داند چگونه همگان را به خود خیره کند. نتیجه هم چیزی نبود جز این که کنفرانس آن‌ها، تا به این لحظه به عنوان برترین کنفرانس دیده شده در E3 امسال شناخته می‌شود.

زومجی این کنفرانس مطبوعاتی جذاب و دوست‌داشتنی را به صورت کامل در دو کیفیت متفاوت برای شما آماده کرده است تا بتوانید به سادگی هر چه تمام‌تر، از مشاهده‌ی آن به صورت کامل لذت ببرید. با مشاهده‌ی این ویدیو، دیگر نیازی به دیدن تک‌تک تریلرها به صورت جداگانه نخواهید داشت و می‌توانید اطمینان داشته باشید که از تمام اطلاعات مربوط به نمایش‌های حاضر در این کنفرانس مطبوعاتی مطلع شده‌اید. پس بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم:

gears-of-war-4-protangoist-game_Fotor_Collage

 دانلود کنفرانس با رزولوشن 480p | دانلود کنفرانس با رزولوشن HD

دانلود کنفرانس با رزولوشن Full HD

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده