نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۳

تماشا کنید: Dead Rising 4 برای ایکس باکس وان و پی سی معرفی شد [E3 2016]

مایکروسافت در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه E3 2016 بازی Dead Rising 4 را برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر و تماشای تریلر معرفی بازی با زومجی همراه باشید.

معرفی بازی Dead Rising 4 از قبل شایعه شده بود، اما بالاخره مایکروسافت در کنفرانسش در E3 2016 این بازی را به طور رسمی برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی معرفی کرد. در تریلر معرفی این بازی فرانک وست، قهرمان مجموعه را می‌بینیم که ابتدا تلفن همراه خود را چک می‌کند و پس از ارسال یک توییت مسخره، به قتل عام زامبی‌ها می‌پردازد.

کپکام مجموعه Dead Rising را در سال ۲۰۰۶ و با انتشار اولین شماره سری برای کنسول ایکس‌باکس 360 معرفی کرد. دنباله این بازی با نام Dead Rising 2 در سال ۲۰۱۰ به وسیله بلو کسل گیمز ساخته شد که یک بازی چندپلتفرمی بود. این استودیو سپس به کپکام ونکوور تغییر نام پیدا کرد و بازی Dead Rising 3 را در سال ۲۰۱۳ به عنوان بازی هنگام عرضه کنسول ایکس‌باکس وان عرضه کرد. این بازی در سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شد.

با اینکه Dead Rising 4 فقط برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های ویندوزی معرفی شده، اما درباره انحصار این بازی برای مایکروسافت مطلبی عنوان نشده است. در ادامه می‌توانید تریلر نمایش داده شده از Dead Rising 4 را مشاهده کنید.

|

منبع: Polygon

 

برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه، به صفحه اختصاصی نمایشگاه E3 2016 مراجعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده