نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۲

تماشا کنید: تاریخ انتشار بسته الحاقی Underground بازی The Division مشخص شد [E3 2016]

لحظاتی قبل در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016، کمپانی یوبیسافت تاریخ انتشار بسته الحاقی Underground بازی The Division را مشخص کرد. این محتوا گسترش‌دهنده جدید در تیرماه سال جاری ابتدا برای دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان در دسترس قرار خواهد گرفت.

بسته الحاقی Underground بازی The Division، به لطف مشارکت مایکروسافت و یوبی‌سافت، ابتدا در تاریخ، ۲۸ ژوئن ۲۰۱۶ (۸ تیر ۱۳۹۵) برای ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد و ۳۰ روز پس از آن، دارندگان نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های‌شخصی بازی قادر به دریافت آن خواهند بود. Underground که یکی از سه بسته الحاقی پولی بازی The Division به‌شمار می‌رود، قرار است که به همراه گسترش‌دهنده دیگری به‌نام Survival تابستان امسال به‌صورت پرداختی منتشر شود. کمپانی یوبی‌سافت همچنین مجازات سخت‌گیرانه‌ای هم برای متقلبین بازی در نظر گرفته است و از این پس، شاهد نظارت بیش‌تر کمپانی بر بازی خواهیم بود.

شایعاتی نیز از اقتباس سینمایی بازی The Division با تهیه‌کنندگی و نقش‌آفرینی جِیک جیلنهال به‌گوش می‌سد که فعلا باید منتظر خبرات تکمیلی از آن باشیم. در ادامه شما را به مشاهده تریلر معرفی بسته الحاقی Underground دعوت می‌کنیم:

|

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: IGN


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده