نویسنده: wood patch
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۵

تصاویر جدید بازی Dead Rising 4 تنوع وسایل نقلیه و محیط‌های مختلف بازی را نشان می‌دهند [E3 2016]

در پی انتشار اولین تصاویر از بازی تایید نشده Dead Rising 4 در روز گذشته، اکنون در آستانه شروع کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 تصاویر جدیدی از آن منتشر شده‌اند که تنوع وسایل نقلیه و همچنین محیط‌های مختلف بازی را نمایان می‌کند. همراه زومجی باشید.

چند روز پیش بود که انتشار شایعه‌ای مبنی بر معرفی بازی Dead Rising 4 در نمایشگاه E3 2016، هوادارن این مجموعه را هیجان‌زده کرد که عدم وجود منبع مطمئن برای شایعه، تب و تاب و هیجان موجود را فروکشاند؛ اما روز قبل با انتشار اولین تصاویر از گیم‌پلی بازی، شایعات وارد مراحل جدی‌تری شدند و اکنون با انتشار مجموعه دیگری از تصاویر، از معرفی شدن بازی برای ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی در کنفرانس امشب مایکروسافت در E3 2016 تقریبا اطمینان حاصل کرده‌ایم. در این تصاویر، تعداد فراوان وسایل نقلیه موجود در بازی در گستره‌ای وسیع از محیط‌ها، به خوبی قابل مشاهده است که البته، تعداد کمی از آن‌ها را می‌توان وسیله نقلیه برشمرد و در هنگام حمله زامبی‌ها باید در انتخاب وسیله فرار، بیش‌تر دقت کنید!

در توجیه گرافیک نسبتا ضعیف تصاویر می‌توان به این علت مراجعه کرد که بازی به احتمال زیاد هنوز در مراحل مقدماتی ساخت خود به‌سر می‌برد و و به خوبی پرداخته نشده است. در شایعه منتشر شده آمده است که Dead Rising 4 به نوعی بازسازی نسخه اولیه Dead Rising بر روی پی سی و ایکس‌باکس وان محسوب می‌شود.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده