نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۵

مایکروسافت اپ جدید ایکس باکس را با ظاهر ویندوز 10 عرضه کرد

مایکروسافت اپ یا برنامه اختصاصی ایکس‌باکس روی پلتفرم‌های موبایل اندروید و iOS را تغییر داد. این اپ اکنون «ایکس باکس وان اسمارت گلس» (Xbox One SmartGlass) نامیده نمی‌شود و ویژگی‌های جدیدی دارد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

کمپانی مایکروسافت امروز از اپ جدید ایکس باکس برای اندروید و iOS رونمایی کرد. این اپ که به سادگی «ایکس‌باکس» نامیده می‌شود، دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید است و از نظر ظاهری شباهت‌های بیشتری به ویندوز 10 دارد. اکنون بخش اصلی اپ ایکس‌باکس تازه‌ترین فعالیت‌های اجتماعی را به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید در این قسمت تصاویر و کلیپ‌های بازی که به وسیله دوستان‌تان به اشتراک گذاشته شده‌اند را مشاهده کنید. مایکروسافت همچنین یک هاب برای بازی‌ها و بخش تنظیمات رسانه‌ای جدید را به اپ ایکس‌ باکس اضافه کرده است.

در اپ جدید ایکس‌باکس، درست مانند ویندوز 10، دسترسی به دوستان، پیام‌ها و اطلاعیه‌ها، به راحتی و از طریق رابط کاربری اصلی برنامه امکان‌پذیر است. البته به نظرم نمی‌رسد که این اپ از قابلیت‌هایی مثل چت گروهی یا استریم بازی هم پشتیبانی کند.

مایکروسافت اپ جدید ایکس‌‌باکس را اندکی قبل از آغاز کنفرانسش در نمایشگاه E3 2016 برای اندروید و iOS عرضه می‌کند. زومجی کنفرانس این کمپانی را به طور زنده پوشش خواهد داد.

منبع: The Verge


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده