نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

تاریخ عرضه بازی Sniper: Ghost Warrior 3 اعلام شد

استودیو سی‌آی گیز، رسما تاریخ انتشار بازی Sniper: Ghost Warrior 3 را برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی اعلام کرد که اوایل سال آینده میلادی عرضه خواهد شد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

به‌استناد اعلام رسمی استودیو CI Games، بازی Sniper: Ghost Warrior 3 در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۵ (۲۷ ژانویه ۲۰۱۷) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی عرضه خواهد شد. مارک تیمینسکی، مدیرعامل و بنیان‌گذار سی‌آی گیمز، ضمن اعلام این خبر گفت:

پیش از به پایان رسیدن مراحل ساخت بازی به این نتیجه رسیدیم که علی‌رغم پیشرفت خوب ساخت بازی، هنوز هم به زمان بیشتری برای کامل‌تر کردن بازی نیاز داریم. از این زمان بیشتر استفاده خواهیم کرد تا Sniper: Ghost Warrior 3 را به یک تجربه خاص برای گیمر‌ها تبدیل کنیم. از صبر و حمایت تمامی طرفداران بازی تشکر می‌کنیم. یقین داشته باشید که بازی ارزش این صبر کردن را دارد.

سری بازی‌های Sniper: Ghost Warrior تا به امروز نزدیک به ۵/۵ میلیون نسخه فروش داشته‌اند و طبق اعلام سازندگان، در نسخه سوم شاهد داستانی غیرخطی و مراحلی بدون محدودیت خواهیم بود که گیمر می‌تواند به روش دلخواه خود هریک از آن‌ها را به پایان برساند. سازندگان این بازی پاول بی.رابینسون، سرباز سابق ارتش آمریکا و جس لبو هستند. لبو پیش از این در ساخت بازی‌هایی مثل League of Legends، Far Cry و Guild Wars نقش داشته است.

منبع: Gamingbolt


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده