نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۰

سازنده بازی Dark Souls 3 در حال کار بر روی سه بازی جدید است

استودیو فرام سافت‌ور، توسعه‌دهنده بازی موفق Dark Souls 3، اعلام کرده است که در حال کار بر روی سه بازی جدید است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

به نظر می‌رسد این روزها سر استودیو فرام سافت‌ور بسیار شلوغ است؛ چراکه به تازگی هیدتاکا میازاکی، مدیرکل این استودیو، در مصاحبه با وب‌سایت 4Gamer اعلام کرده است که این استودیو در حال کار بر روی سه بازی جدید است.

طبق گفته‌ی میازاکی، یکی از این سه بازی، یک بازی نقش‌آفرینی با محیطی تاریک و فانتزی است؛ چنین محیطی را قبلا در سری بازی‌های موفق Dark Souls هم دیده‌ایم. به گفته میازاکی بازی سوم، نسبت به پروژه‌های قبلی این استودیو، چیزی متفاوت خواهد بود. میازاکی همچنین گفت که پروژه دیگری که فرام سافت‌ور در حال کار بر روی آن است، بازی جدیدی از سری Armored Core است.

آخرین بازی از مجموعه Armored Core در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و Armored Core: Verdict Day نام داشت که البته توانست با واکنش نسبتا مثبت منتقدان رو‌به‌رو شود. آن‌طور که خیلی‌ها حدس می‌زنند، احتمالا در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی سونی یا مایکروسافت در E3 2016 باید شاهد معرفی نسخه جدید این مجموعه باشیم. درصورت بروز چنین اتفاقی، ما در زومجی به‌سرعت آن را پوشش خواهیم داد.

Dark Souls 3 بازی موفق اخیر این استودیو بود که توانست در چندین مورد خوش بدرخشد. ما در زومجی این بازی را زیر ذره‌بین خود بردیم و با دادن نمره ۹/۵ از ۱۰ به آن، در جمع‌بندی نهایی خود از بازی گفتیم:

Dark Souls III از نظر گیم‌پلی شما را از بعضی نظرها از دیگر سولزها دور می‌کند و شما را با خود به سمت Bloodborne می‌کشاند. اما از طرفی دیگر، اصالت و روح قسمت‌های گذشته این بازی همچنان در این قسمت دمیده شده‌اند و همان حس به شما القا می‌شود. در برخی مواقع بونفایرها و سریع‌تر شدن بازی شاید شما را کمی دلسرد کند، اما هرگز به تنه اصلی بازی صدمه نزده‌اند و تجربه بازی را خراب نمی‌کنند. Dark Souls III یکی از با ارزش‌ترین بازی‌های نسل هشتم است که باید آن را تجربه کنید.

پیشنهاد می‌کنیم مجموعه مقالات آموزشی بازی Dark Souls 3 را از زومجی مطالعه کنید.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده