// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۴۳

تماشا کنید: سه بسته الحاقی جدید برای بازی Fallout 4 رونمایی شد [E3 2016]

بتسدا در جریان کنفرانس مطبوعاتی E3 2016، از انتشار تازه‌ترین بسته‌ الحاقی Fallout 4 با تمرکز برروی بسته Workshop رونمایی کرد. در مجموع بستدا از ۳ بسته‌ الحاقی مختلف رونمایی کرده است.  در ادامه با زومجی همراه باشید.

همانطور که انتظار می‌رفت، بتسدا جدیدترین بسته‌های الحاقی بازی Fallout 4 را با نام‌های Contraptions Workshop و Vaultec Workshop رونمایی کرد. با توجه به اعلام بتسدا، محتوای قابل دانلود Contraptions Workshop از هفته‌ي آینده منتشر خواهد شد. این در حالی است که Vaultec Workshop از ماه جولای در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. در این بسته‌ الحاقی، بستدا آیتم‌های هرچه بیشتری را  شامل تسمه نقاله، ماشین‌هایی برای مرتب‌سازی و در نتیجه بهبود تجربه بازیکنان از Fallout 4 ارائه می‌دهد.

سومین بسته‌ الحاقی که نسبت به دو بسته دیگر کوچک‌تر به نظر می‌رسد Nuka World نام‌گذاری شده است. علاقمندان در ماه آگوست شاهد انتشار این بسته خواهند بود. این بسته‌ الحاقی بیشتر احتمالا ما  را به محیط یک پارک تفریحی با آزادی کامل می‌برد.

با انتشار این بروزرسانی اکنون شاهد رونمایی از چهارمین، پنجمین و ششمین بخش از محتواهای قابل دانلود Fallout 4 به دنبال Automatron و Wasteland Workshop و Far Harbor هستیم. در ادامه تریلر مربوط به بسته‌های الحاقی Fallout 4 را به همراه تریلر نسخه ریمستر بازی Skyrim مشاهده می‌کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

منبع: Destructoid

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده