نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۳۰

پوشش زنده زومجی از کنفرانس بتسدا در E3 2016 [تمام شد]

با خاطره خوشی که از کنفرانس بتسدا در E3 سال گذشته داریم، به استقبال کنفرانس خبری این شرکت در نمایشگاه E3 2016 می‌رویم. در ادامه با زومجی همراه باشید تا راس ساعت ۶:۲۰ دقیقه شروع به پوشش همزمان تصویری این رویداد کنیم. 

این روزها و ساعت‌ها، دنیا متعلق به گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی است. همه ما از بزرگ‌ترین سرگرمی بشر لذت می‌بریم و حالا این لذت‌ها در این روزها چندین و چند برابر است. سال گذشته در چنین روزهایی بود که بتسدا برای اولین بار اقدام به برگزاری کنفرانس خبری اختصاصی در نمایشگاه E3 کرد. 

شاید کمتر کسی از بتسدا انتظار داشت تا در اولین حضورش، یک کنفرانس خبری خوب و پرهیجان برگزار کند اما همه ما به یاد داریم که چطور بتسدا به جرات تبدیل به برگزار کننده بهترین کنفرانس سال گذشته در E3 2015 شد. 

حالا انتظارها از بتسدا دیگر مثل سال گذشته نیست. امسال بتسدا باید بیشتر از سال قبل تلاش کند تا اندازه نام بزرگش، پر از هیجان و شگفتی باشد.

خیلی می‌توان راجع به کنفرانس این شرکت رویاپردازی کرد. این‌که یک Elder Scrolls کاملا جدید برای کنسول‌های نسل هشتمی ببینیم. یک بسته الحاقی خوب (برعکس سه‌تای قبلی) برای فال‌اوت 4 معرفی شود یا حتی یک بازی کاملا جدید معرفی شود. هر چه که باشد، می‌دانیم که بخش بزرگی از کنفرانس پیش روی بتسدا در E3 2016 را بازی Dishonored 2 به خود اختصاص خواهد داد. بازی که سال گذشته معرفی شد و امروز هم حواشی آن در اینترنت سر و صدای زیادی به پا کرد. 

زومجی با همکاری آپارات، برای اولین بار در ایران این بستر را فراهم آورده که شما بتوانید به صورت همزمان، این کنفرانس را تماشا کرده و به صورت زنده، از نظرات مجریان زومجی درباره این کنفرانس مطلع شوید.

همچنین این رویداد مصادف است با راه‌اندازی ظاهر جدید بخش گیمینگ وب‌سایت آپارات که با شکل و شمایلی جدید از دیشب کار خود را آغاز کرده است.

شما عزیزان می‌توانید از ساعت ۰۶:۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه، به تماشای این پخش همزمان بنشینید. تنها نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، این است که به دلیل ذات این برنامه که به صورت مستقیم در حال پخش است و به دلیل اینکه این اولین باری است که چنین اقدامی در ایران صورت می‌گیرد، ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شویم که اگر این اتفاق افتاد، به سان سال‌های پیش، با پوشش متنی و گزارش لحظه به لحظه این کنفرانس در خدمت شما عزیزان هستیم.

در صورتی که استریم قطع شد، می‌توانید یک بار صفحه را تازه‌سازی (Refresh) نمایید.

تهیه شده در زومجی با همکاری آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده