نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۰۱

بخش داستانی فیفا 17 برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر نمی شود [E3 2016]

بخش جدید و داستانی بازی FIFA 17 به نام  «Journey» برای کنسول‌های نسل هفتم منتشر نخواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

پیش از شروع کنفراس EA Play، الکترونیک آرتز از بخش جدید داستانی بازی FIFA 17 به نام «Journey» را معرفی کرد، اما این بخش داستانی قرار نیست برای کنسول‌های ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر شود. الکترونیک آرتز در این رابطه می‌گوید:

این بازی از قدرت موتور فراست‌بایت بهره می‌برد، «Journey» یک بخش روایت داستانی جدید در بازی FIFA 17 برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی است و به شما این امکان را می‌دهد تا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای یک تجربه واقعی داشته باشید.

همانطور که می‌بینید، به کنسول‌های نسل هفتم اشاره‌ای نشده است و نشان می‌دهد بخش «Journey» برای این کنسول‌ها عرضه نخواهد شد.

در تریلر معرفی بخش «Journey» بازی FIFA 17، بخش جدید داستانی بازی را مشاهده می‌کنید که در آن داستان شخصیت الکس هانتر را برای تبدیل شدن به ستاره لیگ برتر انگلیس دنبال خواهید کرد. شما می‌توانید تریلر بخش داستانی بازی FIFA 17 را در اینجا تماشا کنید. همچنین اولین تریلر گیم‌پلی بازی FIFA 17 در کنفرانس EA Play نمایش داده شد که شما می‌توانید در اینجا آن را تماشا کنید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده