نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۰

تماشا کنید: جدیدترین تریلر از گیم پلی بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد [E3 2016]

هم اکنون کنفرانس الکترونیک‌آرتز در نمایشگاه E3 2016 مشغول برگزاری است و مسئولان این کمپانی از جدیدترین تریلر بازی اکشن نقش‌آفرینی Mass Effect: Andromeda ساخته‌ی استودیو بایوور رونمایی کردند. با تماشای این تریلر زیبا با زومجی همراه باشید.

جدیدترین تریلر بازی Mass Effect: Andromeda در اوایل کنفرانس الکترونیک‌آرتز در نمایشگاه E3 2016 به نمایش درآمد. این بازی که توسط استودیو بایوور مراحل ساخت را طی می‌کند، قرار است در یک چهارم اول سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم پی‌سی (ویندوزپلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. جهان این بازی که در نمایشگاه E3 سال گذشته رسما معرفی شد تا حدودی با سه گانه‌ی اولیه مشترک است و خیلی‌ها این نسخه را یک بازی استخراج شده از سه گانه‌ی اول می‌دانند تا یک نسخه‌ی چهارم و جدید.

این ویدئو نگاهی عمیق‌تر به حال و هوای Mass Effect: Andromeda ارائه می‌کند. استودیو بایوور پیش از این درباره‌ی Andromeda گفته بود که اتفاقات بازی سال‌ها پس از رخدادهای سه گانه‌ی اول روایت می‌شود. در این نسخه شاهد یک بخش آنلاین جدید و همچنین گونه‌ها و نژادهای بیگانه‌ی جدید خواهیم بود.

این را هم اضافه کنیم که باوجود اینکه کریس شلرف، نویسنده‌ی بازی Halo 4، به عنوان نویسنده‌ی ارشد به این پروژه ملحق شده بود اما اوایل سال گذشته‌ی میلادی بایوور را ترک کرد و به استودیو سازنده‌ی بازی Destiny یعنی بانجی پیوست.

در ادامه می‌توانید تریلر زیبای بازی Mass Effect: Andromeda را که در کنفرانس الکترونیک‌آرتز در نمایشگاه E3 2016 به نمایش درآمد را تماشا کنید:

| دانلود ویدئو با رزولوشن 720p HD از شاتل‌لند

منبع: Polygon

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده