نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۰

سازنده Mark of the Ninja در کنفرانس پی سی محصول جدیدی را رونمایی می‌کند [E3 2016]

استودیو Klei، سازنده‌ی بازی‌های Don’t Starve و Mark of the Ninja، می‌خواهد در کنفرانس پی‌سی E3 2016 ساخته‌ی جدیدش را به نمایش بگذارد. با زومجی همراه باشید.

استودیو کِلِی از جمله مجموعه‌هایی است که روابط خوبی با سونی دارد. ضمن اینکه از استودیوهای محبوب کاربران پی‌سی هم به شمار می‌رود. اکنون این استودیو اعلام کرده که می‌خواهد طی کنفرانس پی‌سی (PC Gaming Show) در نمایشگاه E3 امسال اثر جدیدی را به طرفداران‌اش معرفی کند. ما هنوز نمی‌دانیم که کلی چه محصولی را برای هواداران در نظر گرفته است؛ اما تصویری که در این رابطه منتشر شده شخصیتی را نشان می‌دهد که ظاهراً یک کلاه فضانوردی شکسته روی سرش گذاشته است. آن‌طور که از ظاهر این شخصیت پیدا است، به نظر می‌رسد که با یک بازی جدید سر و کار داشته باشیم، اما در نهایت یک محتوای دانلودی برای ساخته‌های پیشین استودیو معرفی شد.

اثر جدید استودیو Klei در کنفرانس پی سی E3 2016

کنفرانس پی‌سی قرار است ساعت ۲۳ امشب برگزار شود و تا آن زمان خواندن مقاله‌ی « E3 2016: چه انتظاراتی از کنفرانس اختصاصی پی سی داریم؟»را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

منبع: VG247

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده