// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

بتسدا نسخه جدید و ۳۵۰ دلاری Pip-boy بازی Fallout 4 را معرفی کرد

آیا Pip-boy موجود در کالکتور  Fallout 4: Pip-boy Edition را به یاد دارید؟ اکنون فینک گک با همکاری بتسدا (Bethesda) نسخه‌ای ارتقاء یافته از این محصول منحصر به فرد را برای انتشار در اواخر سال ۲۰۱۶ رونمایی کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

علاقمندان به بازی Fallout 4 به خوبی Pip-Boy زیبای معرفی شده در E3 2015 را به یاد دارند. اکنون فینک گک (ThinkGeek) از انتشار نسخه‌ای جدید از Pip-Boy‌ با ویژگی‌های جدید و قیمتی معادل ۳۵۰ دلار خبر داده است. برخلاف محصول سال گذشته، Pip-Boy: Deluxe Bluetooth Edition دارای نمایشگر یکپارچه و همچنین برد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مختص به خود خواهد بود. بازیکنان می‌توانند با جفت کردن بلوتوث با تلفن‌همراه یا تبلت، از توانایی‌های تلفن‌همراه نظیر برقراری تماس، دسترسی به مخاطبین، پیام‌ها و فایل‌های موسیقی استفاده کنند. بنابراین شما می‌توانید با Pip-Boy تماس برقرار کرده یا به موسیقی گوش دهید.

pip-boy deluxe bluetooth edition قیمتبا توجه به اطلاعات منتشر شده Pip-Boy جدید می‌تواند به عنوان ساعت زنگدار نیز استفاده شود. این محصول همچنین در خود یک درایو یو‌اس‌بی (USB) را جای می‌دهد. علاوه‌ بر این، Pip-Boy جدید دارای یک پایه ویژه با مارک صنایع راب‌کو (RobCo) جهت شارژ و همچنین استفاده به عنوان اسپیکر است. به گزارش فینک گک، تولید کننده تازه‌ترین Pip-Boy تحت لیسانس بتسدا، در حقیقت بیشتر دکمه‌ها، دستگیره‌ها و شمارنده‌های روی دستگاه کار می‌کنند.

Pip-Boy: Deluxe Bluetooth Edition، در ماه نوامبر (آبان تا آذر ۱۳۹۵) عرضه خواهد شد. تنها مشکل موجود عدم انتشار این محصول با کیفیت در خارج از خاک آمریکای شمالی و کانادا است. برای آشنایی بیشتر با محصول جدید می‌توانید ویدیوی زیر را تماشا و دانلود کنید:

|

تصاویر مختلف از Pip-Boy: Deluxe Bluetooth Edition که در وب‌سایت فینک گک منتشر شده است:

منبع: Eurogamer


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده