نویسنده: محسن بیگی نیا
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰

حالت Score Attack به بخش تکنفره Halo 5: Guardians اضافه خواهد شد

استودیوی «343 اینداستریز» (343 Industries)، قصد دارد در بروز رسانی بعدی Halo 5: Guardians حالت جدید «اسکور اتک» (Score Attack) را به بخش تک نفره‌ی بازی اضافه کند. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

بروز رسانی‌های عرضه شده از طرف استودیوی «343 اینداستریز» برای بازی Halo 5: Guardians صرفا برای پشتیبانی از بخش چند نفره‌ی این بازی نیستند. حال این استودیو محتویات جدیدی را در قالب «اسکور اتک» برای بخش تک نفره‌ی Halo 5 معرفی کرده است.

در آخرین پست وبلاگ استودیوی 343 اینداستریز، آنها از حالت اسکور اتک برای عرضه در بروز رسانی بعدی بازی Halo 5 رونمایی کردند. آنها گفته‌اند:

در هنگام رقابت برای از پای درآوردن دشمنان و بدست آوردن امتیاز یک حس زیبا وجود دارد که این موضوع در بخش چند نفره و همچنین در مورد غارها و مراحل بخش تک نفره صدق می‌کند.

گیب دیرلی، طراح بخش تک نفره، از احیا کردن قابلیت امتیاز گیری بازی‌های قبلی در بخش تک نفره‌ی هیلو 5 اظهار خوشحالی کرد و  گفت: «اول از همه، به لطف کاری که به موازات بخش وارزون فایرفایت انجام می‌شود، ما قادر بودیم تعداد زیادی از مدال‌هایی  که  در بخش چند نفره وجود دارند را با هدف گرفتن امتیاز به بخش تک نفره بیاوریم. با وجود بیش از ۵۰ مدال در بخش اسکور اتک، شما بیشترین امتیازات را با شکست دشمنانتان با زیباترین حرکات ممکن بدست خواهید آورد.»

halo-score-attack-1

اگر در حالت Co-Op به انجام بازی بپردازید، گیمرها به صورت جداگانه امتیاز بدست خواهند آورد. این ممکن است گیمرها را تشویق کند که به صورت جداگانه کار کنند، اما همچنانکه 343 اینداستریز هشدار داده است شما نیاز خواهید داشت در برخی صحنه‌ها با یکدیگر همکاری کنید، بخصوص در درجات سختی بالاتر. آنها گفته‌اند:

به نظر ما این رویکرد کشمکش‌های جالبی را در زمان کمک کردن به دوستانتان و استفاده از اشتباهات آنها فراهم خواهد کرد. اما شما پس از گزارش انتهای بازی، متوجه می‌شوید که قهرمان واقعی چه کسی بوده و علاوه بر مشاهده‌ی مدال‌های دریافت شده، خواهید دید که عملکردتان نسبت به یکدیگر چگونه بوده است.

343 اینداستریز اشاره کرده است که پس از «آزمایش فراوان بازی» تصمیم گرفتند به نحوی درجه سختی لجندری به همراه تمام اسکال‌ها (LASO) را تا حدی کاهش دهند. به همین منظور آنها به گیمرها اجازه داده‌اند تا در حالی که اسکال آیرون فعال است بتوانند یکدیگر را بازیابی کنند. 343 اینداستریز اینگونه توضیح داده است:

این [درجه سختی] هنوز هم بسیار کشنده است (همان چیزی که فکر می‌کنیم LASO باید باشد) اما اکنون می‌توانید در هنگام زمین گیر شدن در یک منطقه‌ی امن، به طوری که همراهانتان به شما دسترسی داشته باشند، به داشتن یک شانس دوم امیدوار باشید.

343 اینداستریز در بخش تک نفره‌ی Halo 5 نیز تغییراتی را اعمال کرده است تا از افرادی که این بخش را سریع طی می‌کنند پشتیبانی بهتری داشته باشد. 343 اینداستریز گفته است:

این بدان معنا بود که ما می‌توانستیم زمان بارگذاری را بهینه کنیم تا شما بتوانید نسبت به بخش تک نفره عادی با سرعت بسیار بیشتری وارد بازی شوید. ما نظرات شما را شنیده‌ایم. این خیلی بد است که شما بهترین رکورد خودتان یا دنیا را به دلیل عدم توانایی در اجرای یک تکنیک‌ از دست بدهید. بنابراین ما گزینه‌ی «شروع مجدد» مأموریت را به منوی توقف بازی اضافه کرده‌ایم تا مقداری از ناراحتی شما بکاهیم.

حالت اسکور اتک با مجموعه‌ی جدیدی از اچیومنت‌ها عرضه خواهد شد. می‌توانید این اچیومنت‌ها را در ادامه مشاهده کنید:

halo 5 score attack a

افزایش دهنده‌های اسکور اتک و آمارهای مخصوص اسکور اتک نیز وجود خواهند داشت که در قسمت سرویس رکورد بازی قابل مشاهده هستند و می‌توانید آنها را در وبلاگ بازی ببینید. بروز رسانی مربوط به اسکور اتک به زودی برای Halo 5 عرضه خواهد شد، هر چند تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نشده است. احتمال دارد که این حالت به همراه بسته الحاقی وارزون فایرفایت (بزرگترین بسته الحاقی Halo 5 تا به امروز) در انتهای ماه عرضه شود، اما این موضوع هنوز تأیید نشده است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده