نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۵

احتمالا یک نسخه بتا برای بازی Crackdown 3 در راه است

ساعاتی پیش کاربران خبر از بالا آمدن وب‌سایتی مرموز با محوریت بازی Crackdown 3  دادند و به نظر می‌‌رسد این وب‌سایت رازهای جالبی در خود دارد. با زومجی همراه باشید تا نگاهی به این قضیه بیاندازیم.

درحالی که همه خود را برای نمایشگاه E3 2016 آماده می‌کنند، ساعاتی پیش وب‌سایتی که به نظر می‌رسد مربوط به بازی Crackdown 3 است بالا آمد؛ وب‌سایتی که چیزهای جالبی را در خود دارد و حدس و گمان‌های زیادی را بین کاربران به راه انداخته است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، تاریخ‌های مختلفی در این وب‌سایت نشان داده شده‌اند که هر کدام مرتبط به رویدادی خاص هستند؛ رویدادهایی که هنوز چیزی درمورد آن‌ها مشخص نشده و معلوم نیست دقیقا محوریت آن‌ها چیست.

crackdown_3_teaser_site-600x325

در این وب‌سایت ماموریت‌های مختلفی ایجاد شده و در برابر هر کدام تاریخی قرار داده شده است. اولین Mission که تاریخ آن روز ۱۰ ژوئن (دو روز پیش) قرار داده شده بود، به احتمال زیاد همان تاسیس وب‌سایت بوده است. همانطور هم که در تصویر بالا مشهود است، تاریخ بعدی برای ۱۷ام ژوئن (۲۸ خرداد) تنظیم شده است. آخرین ماموریت هم مربوط به روز هفتم ماه هفتم میلادی (۷ جولای) است. متذکر می‌شویم که هنوز هم معلوم نیست که این تاریخ‌‌ها دقیقا مربوط به چه واقعه‌ای هستند.

نکته جالبی که در این سایت دیده می‌شود این است که در بخشی از سایت نوشته شده است که ماموران تا الان ۲ دلار از ۱۰ دلار حقوق بازنشستگی خود را دریافت کرده‌اند! حل کردن این معما را به خود شما می‌سپاریم! علاوه بر این، نکته عجیب دیگری که در سایت دیده می‌شود این است که در بخشی از سایت، عبارت «BETA_INIT» دیده می‌شود که ممکن است به نسخه بتای بازی اشاره داشته باشد. این عبارت نیز تاریخی دریافت کرده است و همین موضوع می‌تواند نشان دهد که به زودی قرار است یک بتای چندنفره برای بازی منتشر شود.

قضیه بالا آمدن وب‌سایت مربوط به این بازی را کاربری تیزهوش از فروم Crackdown پیدا کرد و فورا در فضای مجازی پخش کرد. مطمئنا در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2016 اطلاعات بیشتری در این‌مورد منتشر خواهد شد.

بازی Crackdown 3 قرار است در تابستان امسال برای ایکس‌باکس وان منتشر شود.

منبع: VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده