// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۱

خالق Mighty No.9 درباره دنباله این بازی صحبت می‌کند

به تازگی، خالق بازی Mighty No.۹ یعنی کنجی اینفانه با این که هنوز این اثر منتشر نشده، ولی از اولویت‌های خود برای ادامه ساخت دنباله این بازی صحبت کرده و گفته که به هیچ عنوان برای اینکار دستشان بسته نیست. با زومجی همراه باشید.

کنجی اینفانه، خالق بازی Mighty No.۹ در طی یک مصاحبه با 4Gamer، درباره ادامه ساخت دنباله این بازی صحبت کرد. در طی این مصاحبه اعلام شد که بخش عظیمی از نظرات کاربران در این رابطه بوده که آیا Mighty No.۹ ساخته خواهد شد یا خیر. وی اینگونه پاسخ داد: «یک مسئله‌ای که خیلی دوست دارم درمورد آن صحبت کنم، این است که قصد ما از ساخت Mighty No.۹ یک بازی تنها نبوده، بلکه ما با ساخت این بازی، قصد داریم تا مسیر دنیای فیلم و انیمه را نیز به سوی جلو حرکت دهیم. ما هم‌اکنون در حال فکر کردن به ساخت دنباله‌ای از Mighty No.۹ هستیم و مطمئن باشید که تمامی احساسات خود را در این رابطه با شما در میان می‌گذاریم، حتی اگر این کار رانجام دهیم ولی بازی را به فروش نرسانیم.»

وی همچنین درباره تاخیرهای متعدد بازی نیز صحبت کرد و گفت که هنوز به آن نتیجه دلخواه خود نرسیده‌ایم، اما در این فرصت توانسته‌ایم به باقی مسائل رسیدگی کنیم:

دلیل این تاخیرها کمبود نیست، بلکه ما باید مسائلی همچون چگونگی عرضه و فروش بازی را نیز در نظر بگیریم. ما باید سریع‌تر پیش‌برویم، زیرا این بازی قرار است برای تمامی دستگاه‌ها عرضه شود و این برای یک تجربه خیلی خوب است، پس وقت برای فکر کردن درمورد مسائل دیگر بعد از عرضه بازی وجود دارد.

پس از تاخیرهای پشت سرهم بازی، بالاخره ساخت Mighty No.9 به اتمام رسید و قرار بر این شد تا این اثر در تاریخ ۲۱ ژوئن (۱ تیرماه) برای پلتفرم‌های، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، Wii U و پی‌سی عرضه شود. همچنین نسخه‌های پلی‌استیشن ویتا و نینتندو ۳ds بازی نیز کمی بعد از انتشار بازی برای پلتفرم‌های ذکر شده منتشر خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده