// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۴

دانلود کنفرانس مطبوعاتی بتسدا [E3 2016]

کنفرانس بتسدا در E3 2016 را می‌توان مجموعه‌ای از شگفتی‌ها و نمایش‌های دوست‌داشتنی دانست. زومجی در سریع‌ترین زمان ممکن، ویدیوی کامل این کنفرانس را برای دانلود آماده کرده است.

کمپانی بازی‌سازی بزرگ و محبوب بتسدا، سال گذشته به همگان ثابت کرد که تا چه اندازه می‌تواند در ارائه‌ی کنفرانس‌های به یاد ماندنی موفق باشد و با نمایش‌هایی شگفت‌انگیز، مخاطبان خود را مات و مبهوت کند. اما راستش را بخواهید، هیچ‌کس در سال جاری از این شرکت انتظار کسب همان موفقیت‌های E3 2016 را نداشت. چرا که سخت می‌شد باور کرد آن‌ها پس از آن کنفرانس طوفانی‌شان در E3 2015 که شامل حجم بالایی از بازی‌های مورد انتظار طرفداران بود، امسال نیز از پس خلق یک نمایش مطبوعاتی فوق‌العاده بربیایند و بتوانند به همان اندازه بازیکنان را جذب ساخته‌های خویش کنند. اما بگذارید بی‌مقدمه بگویم که چه شده: این اتفاق واقعا رخ داده است! بتسدا، در کمال ناباوری امسال هم توانست به مانند یک بمب حساب شده و دقیق، جوری مغز مخاطبان و دوست‌دارانش را بترکاند که تا آخر سال خیالش از بابت توجه آن‌ها به خود راحت باشد.

این کمپانی تحسین‌شده و پر مخاطب، امسال با دستی پر به استقبال بزرگ‌ترین رویداد دنیای بازی‌های رایانه‌ای آمد و با چندین و چند نمایش دیوانه‌وار، عظمت و قدرت خود را یک بار دیگر به یاد همگان آورد. نمایش‌هایی که در میان‌شان هر چیز خارق‌العاده‌ای یافت می‌شد؛ از نسخه‌ی جدید یکی از ساخته‌های قدیمی این شرکت گرفته تا «سرافکنده»‌ای که در پایان کنفرانس به شکلی عجیب چشمان‌مان را به خود خیره کرد.

زومجی این کنفرانس مطبوعاتی جذاب را به صورت کامل در دو کیفیت متفاوت برای شما آماده کرده است تا بتوانید به سادگی هر چه تمام‌تر، از مشاهده‌ی آن به صورت کامل لذت ببرید. با مشاهده‌ی این ویدیو، دیگر نیازی به دیدن تک‌تک تریلرها به صورت جداگانه نخواهید داشت و می‌توانید اطمینان داشته باشید که از تمام اطلاعات مربوط به نمایش‌های حاضر در این کنفرانس مطبوعاتی مطلع شده‌اید. پس بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم:

whats-new-and-different-in-dishonored-2_Fotor_Collage

 دانلود کنفرانس با رزولوشن 480p | دانلود کنفرانس با رزولوشن HD

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده