// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۱۲

دانلود کنفرانس مطبوعاتی EA Play الکترونیک آرتز [E3 2016]

کنفرانس EA Play کمپانی الکترونیک آرتز، ساعاتی پیش به پایان رسید و با این که در تمام بخش‌ها جذاب و خواستنی نبود، اما بخاطر نمایش عالی بازی‌هایی چون Battlefield 1 و Fifa 17، توانست تا حد زیادی طرفداران این ناشر بزرگ را راضی و خشنود کند. زومجی در سریع‌ترین زمان ممکن، ویدیوی کامل این کنفرانس را برای دانلود آماده کرده است.

شاید تعداد بالایی از دنبال‌کنندگان اخبار E3 2016، با توجه به حجم زیاد اطلاعات لو رفته از کنفرانس الکترونیک آرتز در حاشیه‌ی این رویداد بزرگ، انتظار داشتند که نمایش مطبوعاتی این کمپانی، بیشتر دربردارنده‌ی دقایقی خسته‌کننده و نه چندان جذاب باشد. اما EA به جد ثابت کرد که خوب می‌تواند با استفاده از محتواهای متفاوتی که برای مخاطبانش پدید آورده، کنفرانس خود را به سطحی لایق تحسین وارد کند و با یک برنامه‌ریزی درست و استفاده از چند تریلر دیوانه‌وار، همه‌ی طرفدارانش را سر ذوق آورد. کنفرانس الکترونیک آرتز، به معنی واقعی کلمه با استفاده از عناصری همچون نمایش نسخه‌ی تازه‌ی سری محبوب Mass Effect و صحبت در رابطه با آینده‌ی مجموعه‌ی بزرگ جنگ ستارگان، توانست به طور نسبی ریتم قابل قبولی داشته باشد و با چندین و چند بازی مختلف، خیلی از مخاطبان را جذب آثار در حال ساخت آن‌ها کرد. در پایان کار هم یک تریلر سرتاسر زیبایی از شوتری که در حال و هوای خون‌آلود جنگ جهانی اول جریان داشت بر پرده‌ی تصویر رفت تا به زیبایی هر چه تمام‌تر، سالن کنفرانس به سبب شور و هیجان ایجاد شده در میان حاضران، با یک بمب صوتی مهار نشدنی مواجه شود.

زومجی این کنفرانس مطبوعاتی مورد انتظار را به صورت کامل در دو کیفیت متفاوت برای شما آماده کرده است تا بتوانید به سادگی هر چه تمام‌تر، از مشاهده‌ی آن به صورت کامل لذت ببرید. با مشاهده‌ی این ویدیو، دیگر نیازی به دیدن تک‌تک تریلرها به صورت جداگانه نخواهید داشت و می‌توانید اطمینان داشته باشید که از تمام اطلاعات مربوط به نمایش‌های حاضر در این کنفرانس مطبوعاتی مطلع شده‌اید. پس بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم:

MassEffectAndromeda_Fotor_Collage

 دانلود کنفرانس با رزولوشن 480p | دانلود کنفرانس با رزولوشن HD

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده