نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۴

بزرگترین بروزرسانی امسال بازی Star Citizen منتشر شد

روند توسعه بازی Star Citizen همچنان ادامه‌دار است و در همین راستا به تازگی بروزرسانی جدیدی که به گفته سازندگان «بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بروزرسانی امسال» برای این بازی محسوب می‌شود، منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.

کلاد ایمپریوم، توسعه‌دهنده بازی Star Citizen، ساعاتی پیش رسما اعلام کرد که بروزرسانی جدید بازی  که آلفا ۲/۴ نام دارد، در دسترس قرار گرفته است. کلاد ایمپریوم از این بروزرسانی به عنوان یک «بروزرسانی عمده» برای جهان Star Citizen نام برده است.  این آپدیت برای اولین بار امکان خرید را به بازی اضافه می‌کند و همچنین تغییراتی عمده را برای سیستم کنترل بازی به همراه می‌آورد. علاوه بر این‌ها، با اعمال تغییراتی جدید، چگونگی سفر کردن در بازی را دچار تحول خواهد کرد؛ به‌طور مثال این بروزرسانی امکان پرواز با سفینه  Starfarer را فراهم می‌سازد؛ همچنین تعدادی از باگ‌های بازی را برطرف و برخی از تنظیمات بازی را متعادل می‌کند.

به‌طور‌کلی بروزرسانی آلفا ۲/۴، بعد از بروزرسانی آلفا ۲/۰، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین بروزرسانی بازی Star Citizen محسوب می‌شود. آلفا ۲/۰ در ماه دسامبر سال گذشته میلادی عرضه شده بود. با مراجعه به وب‌سایت رسمی این بازی می‌توانید اطلاعاتی جامع‌تر درمورد این بروزرسانی و خصوصا تغییراتی که در چگونگی سفر کردن در بازی اعمال می‌کند، کسب کنید.

همانطور که ذکر شد، با این آپدیت برای اولین بار در دنیای Star Citizen قابلیت خرید فراهم می‌شود؛ به همین منظور سفینه‌‌های Starfarer قیمت‌گذاری شده‌اند و قیمت آن‌ها از ۳۰۰ دلار آغاز می‌شود و در برخی مدل‌ها (مثل Gemini) به ۳۴۰ دلار هم می‌رسد. کلاد ایمپریوم درمورد این سفینه‌های جذاب می‌گوید:

این سفینه‌های غول‌پیکر دارای چندین عرشه و هفت خدمه پشتیبانی هستند. [همین موضوع موجب می‌شود که آنها] به بزرگ‌ترین سفینه‌های بازی که قابلیت پرواز را دارند، تبدیل شوند.

علاوه بر همه این‌ها، این بروزرسانی عظیم تغییراتی را در بازی ایجاد می‌کند که به واسطه آن، کارهایی که شما در یک دوره (Session) در داخل بازی انجام می‌دهید، قابلیت انتقال به دوره بعدی خواهند بود. این کارها عبارتند از سطح دشمنی، آیتم‌های خریداری شده، Alpha UEC balance و موارد دیگر. کلاد ایمپریوم در این‌ مورد گفت:

تغییرات اضافه‌شده به بازی [توسط بروزرسانی جدید،] نقطه عطف بزرگی برای این بازی محسوب می‌شود و [از طرفی دیگر] بسیار حیاتی و مهم هستند؛ چراکه این تغییرات تقریبا هرآنچه که در بازی Star Citizen هست را تحت تاثیر قرار می‌دهند و این تازه آغاز ماجراست!

کارهای بسیاری برای منتشر شدن این بروزرسانی انجام گرفته‌اند و ما برای عرضه بروزرسانی‌های جدید به آینده می‌نگریم و [بنابراین] ما همچنان به گسترش هسته اصلی بازی ادامه خواهیم داد.

Star Citizen موفق‌ترین بازی‌ای محسوب می‌شود که بودجه آن توسط مردم تامین شده است و قرار است در سال جاری میلادی برای ویندوز و لینوکس عرضه شود.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده