نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶

بانجی تصاویر مفهومی جدیدی از بازی Destiny: Rise of Iron منتشر کرد

بانجی به‌دنبال معرفی بسته الحاقی بازی Destiny به‌نام Rise of Iron،  تصاویر مفهومی جدیدی از این بسته الحاقی منتشر کرده است. در ادامه با زومجی و اطلاعات تکمیلی از این بسته همراه باشید.

بانجی چندی پیش بسته الحاقی  جدید بازی Destiny به‌نام Rise of Iron را معرفی کرده است، که سرزمین جدید، دشمن جدید، زره، سلاح و فضای اجتماعی از جمله ویژگی‌های این بسته الحاقی است. چند تن از هنرمندان بانجی، تصاویر مفهومی تازه‌ای از این بسته‌ الحاقی در وب‌سایت آرت‌استیشن به‌ اشتراک گذاشته‌اند. شما می‌توانید در ادامه نگاهی دقیق‌تر به این تصاویر داشته باشید:

3076134-allan-lee-titan-siva-alee-3840 3076139-david-stammel-iron-lord-axe-relic 3076140-allan-lee-warlock-ironlord-alee-3840 3076141-david-stammel-iron-lord-axe-relic-head 3076142-chelsea-velazquez-iron-lord-sigil-poster

این تصاویر توسط چند تن از اعضای بانجی چون دیوید استمل، آلن لی و چلسی والاسکوز به اشتراک گذاشته شده است. بازی Destiny: Rise of Iron در تاریخ ۳۰ شهریورماه ۱۳۹۵ (۲۰ سپتامبر ۲۰۱۶) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد و برای کنسول‌های نسل گذشته این بسته الحاقی منتشر نمی‌شود. دارندگان پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 در مسیری متفاوت نسبت به نسل هشتم به انجام این بازی خواهند پرداخت.

بنا بر گزارشاتی که پیش از این منتشر شده است، Rise of Iron از دو بسته الحاقی دیگر بازی Destiny به‌نام‌های The Dark Below و House of Wolves بزرگ‌تر خواهد بود.  کسانی که این بسته الحاقی را پیش خرید کنند، می‌توانند طرح آهنی سلاح پرتاب موشک Gjallarhorn را دریافت کنند.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده