نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۰

احتمال حضور کیفر ساترلند در سریال 24:Legacy افزایش پیدا کرد

به تازگی اخبار جدیدی در رابطه با سریال «۲۴: میراث» (۲۴: Legacy) منتشر شده است که حکایت از احتمال حضور کیفر ساترلند می‌کنند. با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

سریال «۲۴» یکی از بهترین سریال‌هایی دهه ۲۰۰۰ بود که در هشت فصلی که پخش شد در صدر جدول بازدید کنندگان قرار داشت. متاسفانه، سریال «۲۴: یک روز دیگر زنده بمان» (۲۴: Live Another Day) چندان موفقیت بزرگی نبود و به نظر می‌رسید این فرنچایز باری دیگر بازنشسته شده است. چندی پیش سریال فرعی ۱۲ قسمتی در دنیای سریال «۲۴» به نام «۲۴: میراث» معرفی شد که به نظر می‌رسد قرار است به ریشه‌های این سریال بازگردد. کوری هاوکینز که سابقه بازی در فیلم سینمایی «مستقیم بیرون کامپتت» (Straight Outta Compton) را دارد قرار است در نقش «اریک کارتر» حضور پیدا کند که برای جلوگیری حمله تروریستی به دنبال کمک «سی تی یو» می‌رود. معمولا سریال‌های فرعی خود را به کلی از سریال اصلی جدا می‌کنند و داستانی کاملا متفاوت می‌سازند، هرچند صحبت‌های هاوارد گوردون، تهیه کننده و یکی از سازندگان سریال، خلاف این موضوع را ثابت می‌کنند.

بر طبق گزارش ددلاین، وقتی که درباره حضور کیفر ساترلند در نقش «جک باور» در این سریال سوال شد، گوردون در پاسخ گفت:

به نظر من حضور این شخصیت در ۲۴ می‌تواند موثر باشد. من دوست دارم او را در برخی قسمت‌های سریال ببینم و مطمئنم وی نیز از این موضوع استقبال کند.

کیفر ساترلند همچنین یکی از تهیه کنندگان اجرایی «۲۴: میراث» خواهد بود و قراردادی برای حضور در سریال ندارد. این بازیگر قرار است در سریال جدید «بازمانده معین شده» (Designated Survivor) حضور پیدا کند. ساترلند در این سریال نقش یکی از اعضای دفتر ریاست جمهوری را دارد که پس از یک حمله تروریستی و کشته شدن تمامی بالادستانش تبدیل به رئیس جمهور آمریکا می‌شود. برخلاف «جک باور»، «تام کرکمن» با بازی ساترلند یک انسان معمولی است که شرایط او را مجبور می‌کند تا فعالیت‌های قهرمانانه انجام دهد.

البته، حتی اگر ساترلند بخواهد تا ابد به بازی در نقش «جک باور» بپردازد، باید دید سازندگان چگونه می‌خواهند پس از «۲۴: یک روز دیگر زنده بمان» داستان «جک باور» را ادامه دهند.

همانطور که هواداران می‌دانند، «جک» در پایان فصل در ازای نجات عزیزانش خود را تسلیم روس‌ها می‌کند و احتمالا پس از آن سال‌ها در مسکو تحت شکنجه قرار خواهد گرفت. گوردون معتقد است که این پایان «جک نبوده است و کشتن این شخصیت برای نویسندگان سخت است. در نتیجه اگر «باور» قرار باشد در «۲۴: میراث» حضور پیدا کند، به نظر می‌رسد وی طی دو سال اخیر از دست روس‌ها فرار کرده است.

واکنش هواداران به ایده ادامه دادن سریال «۲۴» بدون «جک باور» مختلف بوده است و هیچکس نمی‌داند منظور از کلمه «میراث» در نام سریال به معنای جدا شدن کلی آن از «جک باور» است و یا قرار است دوباره نیز وی را ببینیم. متاسفانه، با حضور یک بازیگر جوان و آینده دار در نقش اول سریال، به نظر می‌رسد حضور «جک باور» در سریال حضور وی را کمرنگ‌تر جلوه خواهد داد. این اصلا خوب نیست که هواداران وقتی که سریال «۲۴: میراث» را ببینند، با خود بگویند «ای کاش «کارتر» کنار برود و ما فقط «جک باور» را ببینیم.

اولین قسمت سریال «۲۴: میراث» در روز یکشنبه ۵ فوریه ۲۰۱۷ (۱۷ بهمن ۱۳۹۵) پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده