نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

E3 2016: پوشش زنده زومجی از کنفرانس EA Play

کمپانی الکترونیک آرتز، امسال تصمیم گرفت که به جای حضور مستقیم در نمایشگاه E3 2016، رویداد مخصوص خود موسوم به EA Play را برگزار کند. با زومجی و گزارش لحظه به لحظه این رویداد، همراه ما باشید.

بدون شک ماه ژوئن برای طرفداران بازی‌های ویدیویی، یکی از مهم‌ترین ماه‌ها به حساب می‌آید. این ماه، ماهی است که نمایشگاه بسیار مورد انتظار E3 در آن برگزار می‌شود و اکثر شرکت‌های بزرگ، از بازی‌های جدید خود رونمایی می‌کنند و بازی‌های جدید و بسیار هیجان‌انگیزی را معرفی می‌کنند.

یکی از معروف‌ترین کمپانی‌هایی که هرسال در این نمایشگاه شرکت می‌کرد، کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز است. اما امسال بر خلاف همیشه، این شرکت تصمیم گرفت که به جای حضور مستقیم در نمایشگاه E3 2016، رویداد مخصوص به خود به نام EA Play را برگزار کند. با اینکه این رویداد در جریان نمایشگاه نیست، اما به دلیل نزدیک بودن محل برگزاری آن به محل برگزاری نمایشگاه، بسیاری EA Play را عضوی از E3 می‌دانند.

امسال نیز مانند هر سال، باید شاهد رونمایی‌های بزرگی از سوی الکترونیک آرتز باشیم. از نسخه‌های جدید بازی‌های سالیانه این شرکت مانند فیفا 17 گرفته تا بازی‌های جدید و هیجان‌انگیز دیگر مانند Titanfall 2 و حتی قسمت دوم بازی مستقل و بسیار بامزه Unravel.

اما این کمپانی شاید چند سورپرایز دیگر به خصوص برای طرفداران مجموعه جنگ ستارگان داشته باشد. شاید در این کنفرانس ما شاهد بازی‌های جدیدی از این مجموعه محبوب باشیم و حتی شاید بسته‌های الحاقی هیجان‌انگیزی برای بازی Star Wars Battlefront در خلال کنفرانس این کمپانی، معرفی شود.

زومجی با همکاری آپارات، برای اولین بار در ایران این بستر را فراهم آورده که شما بتوانید به صورت همزمان، این کنفرانس را تماشا کرده و به صورت زنده، از نظرات مجریان زومجی درباره این کنفرانس مطلع شوید.

همچنین امشب مصادف است با راه‌اندازی ظاهر جدید بخش گیمینگ وب‌سایت آپارات که با شکل و شمایلی جدید از امشب کار خود را آغاز کرده است.

شما عزیزان می‌توانید از ساعت ۰۰:۱۵ دقیقه بامداد دوشنبه، به تماشای این پخش همزمان بنشینید. تنها نکته‌ای که باید در نظر بگیرید، این است که به دلیل ذات این برنامه که به صورت مستقیم در حال پخش است و به دلیل اینکه این اولین باری است که چنین اقدامی در ایران صورت می‌گیرد، ممکن است با مشکلاتی روبه‌رو شویم که اگر این اتفاق افتاد، به سان سال‌های پیش، با پوشش متنی و گزارش لحظه به لحظه این کنفرانس در خدمت شما عزیزان هستیم.

در صورتیکه استریم قطع شد، می‌توانید یک بار صفحه را تازه‌سازی (Refresh) نمایید.

تهیه شده در زومجی با همکاری آپارات


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده