نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۵۷

تریلر بازی Dishonored 2 فاش شد [E3 2016]

چند ساعت مانده تا شروع رسمی نمایشگاه E3 2016، تریلری ۳۰ ثانیه‌ای از بازی Dishonored 2 فاش شده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بدون شک یکی از مهم‌ترین بازی‌های حاضر در نمایشگاه E3 امسال و کنفرانس کمپانی بتسدا، Dishonored 2 است که انتظار داریم جزییات زیادی از گیم‌پلی آن در جریان کنفرانس این کمپانی ارائه شود. با این حال و علی‌رغم اینکه هنوز بیش‌تر از ۱۲ ساعت تا زمان برگزاری کنفرانس بتسدا زمان باقی مانده، تریلری ۳۰ ثانیه‌ای از این بازی فاش شده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

Dishonred 2 نیز همانند نسخه اول این بازی، توسط استودیو آرکین ساخته می‌شود و در تاریخ  ۲۱ آبان شاهد عرضه آن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی ویندوزی خواهیم بود. تفاوت اصلی این نسخه در مقایسه با قسمت قبلی، به حضور دو شخصیت قابل بازی مربوط می‌شود و علاوه بر کروو، قادر به تجربه بازی با امیلی کادوین نیز خواهیم بود که دیگر آن دختر بچه قسمت قبلی نیست و به یک دختر بالغ با توانایی‌های مبارزه‌ای بالا تبدیل شده است.

منبع: Polygon

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده