نویسنده: پدرام بهادری
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۳

معرفی بازی موبایل Lumosity؛ چالشی از جنس سرگرمی

رشد و پیشرفت هر صنعتی باعث پیدایش اهداف ثانویه و جدیدی در آن حوزه می‌شود، اهدافی که شاید حتی روزی به میزان هدف اولیه اهمیت یابند و پایه‌گذار سبک و سیاق نوینی شوند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا به معرفی یک بازی موبایل با نام Lumosity بپردازیم که هدف آن تنها سرگرمی نیست.

مدت مدیدی است که بازی‌های ویدیویی با زندگی روزمره ما انسان‌ها پیوند خورده‌اند. این صنعت با هدف ابتدایی سرگرمی و تسهیل گذران وقت ابداع شد، هدفی که همچنان پررنگ‌ترین نقش را دارد. اما با گذشت زمان و پیشرفت علم مشخص شد که این هم‌بازی‌های دیجیتالی بر جنبه‌های دیگر زندگی شخصی ما نیز می‌توانند تاثیر بسزایی داشته باشند. امروزه سیل عظیمی از بازی‌های ویدیویی به ویژه آن‌هایی که برای پلتفرم‌های همه‌گیر و قابل حملی چون تلفن‌های هوشمند طراحی شده‌اند، با هدف تقویت هوش یا حافظه پا به دنیای تکنولوژی می‌گذارند. Lumosity یکی از همین‌ بازی‌ها است که در کنار سرگرمی، تلاش دارد تا مهارت‌های فکری و ذهنی شما را نیز تقویت ببخشد.

بازی Lumosity

Lumosity با بیش از ۷۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، یک بازی محبوب و برجسته در بین بازی‌های تقویت هوش است که ساختار بسیار مشابهی با بازی‌های هم سبک خود چون Elevate دارد. بازی‌های Lumosity به چند دسته مختلف تقسیم می‌شوند که هر بخش تقویت مهارت خاصی مثل سرعت، حافظه، توجه و حل مسئله را هدف قرار داده است. هر کدام از این بازی‌ها با توجه به سطح و امتیاز شما، سخت‌تر یا آُسان‌تر می‌شوند. Lumosity مانند دستیاری هوشمند برنامه‌ای برای پیشرفت شما تدوین می‌کند و ۵ بازی مختلف را در قالب تمرین روزانه در مقابل‌تان قرار می‌دهد. ویژگی جالب دیگر Lumosity بروزرسانی آن در گذر زمان است، در حال حاضر بیش از ۵۰ بازی در Lumosity وجود دارد که ممکن است در بروزرسانی‌های آینده بر تعداد آن‌ها افزوده شود. این بازی تقویت هوش همچنین این امکان را به شما می‌دهد که نتایج به دست آمده از ارزیابی‌های بازی را با دیگر افراد و میانگین آن‌ها مقایسه کنید. فراتر از آن، حتی می‌توانید بازی‌های Lumosity را نیز با دوستان خود به صورت رقابتی تجربه نمایید. البته این قابلیت‌های ذکر شده تنها با خرید نسخه کامل بازی فعال خواهند شد.

بازی موبایل Lumosity

Lumosity اثری خوش‌ساخت و ارزشمند است و تجربه آن به افرادی توصیه می‌شود که به دنبال اهدافی فراتر از سرگرمی خالص هستند. کسانی که تصمیم دارند از طریق بازی و سرگرمی مهارت‌های فردی خود را بهبود ببخشند. اگر از این دسته افراد هستید، این اثر را می‌توانید از طریق کافه بازار یا آیتونز روی تلفن‌های هوشمند خود نصب کنید.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده