نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۱

مدل دو ترابایتی ایکس باکس وان «احتمالا» در دست ساخت است

به نظر می‌رسد یکی از برنامه‌های مایکروسافت برای کنفرانس E3 2016 معرفی یک مدل ۲ ترابایتی از کنسول ایکس‌باکس وان باشد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

یک منبع نزدیک به فروشگاه گیم‌استاپ اعلام کرده که اخیرا نسخه دو ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان به دیتابیس محصولات این فروشگاه اضافه شده است. طبق تصویری که منتشر شده، قیمت این مدل ۴۹۹ دلارخواهد بود و در زمان نامشخصی در سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید تصویر این لیست منتشر شده را مشاهده کنید:

xbox-one-2tb

جزئیات بیشتری در مورد این کنسول منتشر نشده است و نمی‌دانیم به جز فضای بیشتر هارد کنسول، این مدل دارای چه ویژگی‌هایی است. مایکروسافت در ارتباط با این شایعه گفته است:

ما در ارتباط با این شایعات یا گمانه زنی‌ها اظهار نظری نمی‌کنیم.

مایکروسافت تاکنون مدل ۲ ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان را عرضه نکرده است. این کومپانی هم اکنون ۲ مدل کنسول ایکس‌باکس وان با هارد ۵۰۰ گیگابایتی و ۱ ترابایتی به همراه یک مدل ۱ ترابایتی الیت به فروش می‌رساند. فروش کنسول ایکس‌باکس وان با قیمت ۵۰۰ دلار آغاز شد، اما به لطف کاهش قیمت‌های مایکروسافت این کنسول درحال حاضر  تا قیمت ۴۵۰ دلار به فروش می‌رسد. همچنین تمامی مدل‌های کنسول ایکس‌باکس وان از هاردهای اکسترنال نیز پشتیبانی می‌کنند.

همچنین به استناد شایعات این کمپانی ممکن است مدل اسلیم کنسول ایکس‌باکس وان را که کوچک، باریک و سبک‌تر از مدل‌های فعلی است، همراه یک یا چند دستگاه استریم معرفی کند. کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در E3 2016 روز دوشنبه ۱۳ ژوئن (۲۴ خرداد) ساعت ۹ شب برگزار خواهد شد.

نظر شما در مورد مدل ۲ ترابایتی کنسول ایکس‌باکس وان چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot 

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]


تهیه شده در زومجی