// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۳

E3 2016: بازی واقعیت مجازی Star Trek: Bridge Crew معرفی شد

بر طبق اخبار منتشر شده، کمپانی شناخته شده یوبی‌سافت که پیش از این دو بازی واقعیت مجازی را معرفی کرده بود، قصد دارد از سومین بازی مبتنی بر این فناوری هیجان‌انگیز خود در نمایش E3 2016 رونمایی کند. با زومجی همراه باشید.

بسیاری از کمپانی‌های مشهور بازی‌سازی درصدد ورود به جهان واقعیت مجازی هستند و محصولات متنوعی را برای این فناوری هیجان‌انگیز عرضه می‌کنند. کمپانی Ubisoft که پیش از این نشان داده بود به فناوری‌های جدید و در حال رشد اهمیت می‌دهد نیز به مانند رقبای خود، محصولات متنوعی برای به رخ کشیدن هنر و توانایی خود در بازار جهانی در دستور کار دارد که از بین آن‌ها می‌توان به بازی‌های مبتنی بر واقعیت مجازی Eagle Flight و Werewolves Within اشاره کرد. پیش از این اعلام شده که کمپانی یوبی‌سافت در نمایشگاه E3 2016، از دو بازی واقعیت مجازی دیگر رونمایی خواهد کرد. حال با معرفی بازی واقعیت مجازی Star Trek: Bridge Crew در صفحه رسمی کمپانی یوبی‌سافت در شبکه اجتماعی توییتر، گفته‌های وب‌سایت آپلود وی‌آر رنگ و بوی حقیقت می‌گیرند.

معرفی بازی Star Trek: Bridge Crew ما پیشتازان فضا را وارد واقعیت مجازی خواهیم کرد! این بازی در کنفرانس یوبی‌سافت رونمایی می‌شود

بر طبق اعلام کمپانی یوبی‌سافت، استودیو رد استورم اینترتینمنت، که ساخت بازی‌های مختلفی از مجموعه‌های بازی‌های برند Tom Clancy را در کارنامه دارد، مسئولیت ساخت بازی واقعیت مجازی Star Trek: Bridge Crew را بر عهده خواهد داشت. این بازی که تجربه‌ای چهار نفره و تعاملی رقم زده و در جهان استار ترک به تصویر کشیده شده توسط جی جی آبرامز جریان خواهد داشت، امکان انجام بازی در قالب کاپیتان، مهندس و دیگر نیروهای حاضر در کشتی فضایی «ایگس» وجود دارد. به دلیل بهره‌گیری از فناوری واقعیت مجازی در این بازی، می‌تواند اعمالی از جمله فعال کردن حرکت مافوق نور، اسکن اشیا موجود در فضا و نمایش اطلاعات مهم بر روی صفحه‌نمایش درون‌بازی را انجام دهید. ماموریت‌های بازی واقعیت مجازی Star Trek: Bridge Crew به دو صورت داستانی و تصادفی خواهند بود و اهداف متفاوتی را دنبال می‌کنند. دیوید ووتایپکا، کارگردان خلاق استودیو رد استوم در این باره گفته است:

تصمیم با شما است که از روش‌هایی مشابه «کاپیتان کرک» استفاده کنید یا روش‌های هوشمندانه‌تر را اتخاذ کنید. محور اصلی این بازی واکنش شما و تیم‌تان در وضعیت‌‌ها و شرایط مختلف است. این بازی یک سیستم دوتایی نیست. کدامیک مهم‌تر است؛ نجات دانشمندان «وولکان» یا نجات دیگر ساکنان سیاره؟ انجام هر دو به احتمال زیاد سخت و دشوار خواهد بود. این بازی مشابه سریال پیشتازان فضا است و یک جواب کاملا درست وجود ندارد و هر عملی نتیجه منفی نیز خواهد داشت.

بازی Star Trek: Bridge Crew بر روی هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت (Oculus Rift)، اچ‌تی‌سی وایو (HTC Vive) و پلی‌استیشن وی‌آر (PlayStation VR) در پاییز امسال عرضه خواهد شد.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: ‌GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده