نویسنده: wood patch
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۱

بازی 5 Persona زمستان سال ۹۵ در آمریکای شمالی منتشر خواهد شد

کمپانی آتلوس پس از اعلام تاریخ انتشار بازی 5 Persona در کشور ژاپن، بالاخره موعد انتشار این اثر را در آمریکا شمالی اعلام کرد. برای اطلاع از تاریخ دقیق انتشار Persona 5 با زومجی در ادامه خبر همراه باشید.

طبق اعلام رسمی آتلوس، بازی مورد انتظار Persona 5 که در رویداد تجربه پلی‌استیشن ۲۰۱۴ به طور کامل به نمایش درآمد، در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن ۱۳۹۵) در آمریکای شمالی برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان به خرید این بازی، می‌توانند که در بین سه نسخه مختلف در نظر گرفته شده برای آن، بر اساس قیمت و سلیقه شخصی یکی را به دلخواه انتخاب کنند؛ نسخه استاندارد برای پلی‌استیشن 3، نسخه «SteelBook» و نسخه ویژه «Take Your Heart» برای پلی‌استیشن 4 از گزینه‌های پیش روی خریداران بازی در آمریکای شمالی به‌صورت فیزیکی هستند.

نسخه «SteelBook» که ۵۹.۹۹ دلار قیمت دارد، همان‌گونه که از نامش پیداست حاوی یک محفظه فلزی زیبا با سطحی براق است که دیسک بازی درون آن جای داده شده، اما نسخه «Take Your Heart» که ۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد، از تنوع بسیار بیش‌تری برخوردار است و شامل یک کیف مدرسه، یک عروسک مخملی مورگانا، یک سی‌دی حاوی ساندترک‌های بازی، یک کتاب با جلد ضخیم که دربردارنده طرح‌های هنری بازی است، یک جعبه کالکتور برای قرار دادن ضمائم همراه بازی در آن و دیسک بازی اصلی (که درون محفظه فلزی قرار داده شده است) می‌شود.

Persona 5 که تا به این‌جای کار دو بار تاخیر خورده است، ابتدا در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۶ (۲۵ شهریور ۱۳۹۵) در کشور ژاپن منتشر می‌شود. پنج روز بعد از این تاریخ، بیستمین سالگرد عرضه اولین قسمت از سری فرا خواهد رسید و این مطلب برنامه‌ریزی دقیق آتلوس را برای جشن گرفتن بیستمین سالگرد مجموعه با انتشار قسمت پنجم آن نشان می‌دهد. همچنین در بازه‌ی زمانی انتشار بازی در ژاپن، فیلمی بر اساس داستان آن نیز که با نام Persona 5 The Animation: The Day Breakers شناخته می‌شود، اکران خواهد شد تا بدین ترتیب شهریور امسال، به یک ماه خاطره‌انگیز برای طرفداران مجموعه تبدیل شود.

نسخه پنجم سری Persona داستان گروهی از دانش‌آموزان یک دبیرستان را روایت می‌کند که همگی آن‌ها احساس می‌کنند جایی در اجتماع برای آن‌ها باقی نمانده است. اما همگی آن‌ها پس از یافتن Isekai-Navi، به واسطه هدفی مشترک به یکدیگر نزدیک می‌شوند و سپس با تشکیل گروهی به نام دزدان قلب شبح (Phantom Thieves of Hearts) از Isekai-Navi برای ورود به قلب مردم و دزدیدن نیت‌های بد آن‌ها استفاده می‌کنند. در پایان خبر، شما می‌توانید تصاویر گرافیکی مربوط به نسخه‌های «SteelBook» و «Take Your Heart» را که تنها برای دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار خواهند گرفت، مشاهده کنید:

ption id="attachment_137945" align="aligncenter" width="690"] SteelBook Launch Edition SteelBook Launch Edition
ption id="attachment_137946" align="aligncenter" width="690"]Take Your Heart Premium Edition Take Your Heart Premium Edition

نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Polygon

 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده