نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۹

مسابقات Dota 2: گزارش روز پنجم مرحله حذفی Major مانیل

در پنجمین روز مسابقات Major مانیل بازی Dota 2 بالاخره تیم Newbee طعم شکست را چشید و سه تیم فینالیست رقابت‌ها مشخص شدند. با زومجی همراه باشید.

یک روز دیگر تا پایان تورنمنت بهاری مانیل باقی مانده تا قهرمان این دوره از مسابقات نیز مشخص شود. در ادامه نگاهی به بازی‌های امروز خواهیم داشت:

LGD-VS-MVP-major-day-1-Dota-2-Zoomg

در دیدار ابتدایی امروز MVP به مصاف LGD رفت و تیم چینی توانست حریف خود را شکست. در اولین مسابقه بین دو تیم که LGD فاتح میدان بود حریف کره‌ای حرفی برای گفتن نداشت و خیلی زود مجبور به تسلیم شد. در رقابت بعدی MVP به خود آمد و با استفاده از اشتباه بازیکنان حریف نتیجه دیدار دوم را به نفع خود خاتمه داد. در بازی سرنوشت‌ساز سوم بازیکنان تیم MVP خود دست به اشتباهات متعددی زدند و عملکرد نه چندان رضایت بخش DUBU باعث حذف این تیم از دور رقابت‌ها شد تا دو نماینده منطقه آسیای شرقی با یک جایگاه برابر تورنمنت را ترک کنند.

O-VS-Newbee-major-day-1-Dota-2-Zoomg

بازی دوم روز پنجم تیم صعود کننده به گراند فینال رقابت‌ها را مشخص می‌کرد. جدال دیدنی OG و Newbee با پیروزی تیم چینی به پایان رسید تا بیشتر تماشاگران همچنان این مجموعه شکست ناپذیر را دست نیافتنی قلمداد کنند. اما خیلی زود و در مسابقه دوم OG نشان داد که از حریف خود هیچ ابایی ندارد و با پیک‌های عالی این تیم، بازیکنان Newbee راهی جز تسلیم نداشتند. Kpii یکی از بدترین عملکردهای دوران حرفه‌ای خود را در بازی سوم ثبت کرد تا در کنار یک نمایش زیبا از Miracle شاهد سقوط Newbee به جدول بازنده‌ها و توقف رکورد شکست ناپذیری آن‌ها باشیم.

LGD-VS-Liquid-major-day-1-Dota-2-Zoomg

در آخرین رقابت امروز Liquid و LGD با هم روبرو شدند. در دیدار ابتدایی تاکتیک موفق Liquid در این تورنمنت یعنی ترکیب هیروهای Slardar و Lifestear باز هم موفق ظاهر شد تا Kuroky و همراهانش یک قدم دیگر به فینال نزدیک‌تر شوند. بازی دوم یک مبارزه نفس گیر و طولانی بود و LGD حتی با فاصله Kill بسیار زیاد نیز تصمیم نداشت تسلیم شود تا اینکه بالاخره بازیکنان Liquid سد دفاعی آن‌ها را در هم شکستند تا با برتری در دو دیدار پیاپی راهی سه تیم نهایی رقابت‌ها شدند.

مطالب مرتبط

جمع بندی روز پنجم:

با پایان رقابت‌ها امروز دو بازی دیگر باقی ماند و که زمان آن‌ها به شرح زیر است:

Liquid VS Newbee: ساعت ۶:۳۰ به وقت تهران

برنده دیدار Liquid با Newbee در مقابل OG: ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران

دو تیم حذف شده امروز یعنی MVP و LGD به ترتیب با ۲۰۲۵۰۰ و ۲۵۵۰۰۰ دلار مسابقات را ترک کردند.

تهیه شده در زومجی


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده