// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

تماشا کنید: تریلر بازی ترسناک Call of Cthulhu در آستانه E3 2016

بازی ترسناک و مرموز Call of Cthulhu، محصول استودیو سیانید، جزو بازی‌هاییست که به احتمال قوی در رویداد E3 2016 اخبار و جزییات بیشتری از آن منتشر می‌شود. اخیرا تریلری ترسناک در کنار اطلاعاتی از آن منتشر شده که پیشنهاد می‌کنیم همراه با زومجی آن را تماشا کنید.

کمپانی ناشر بازی Call of Cthulhu، یعنی فوکس هوم اینتراکتیو، به تازگی تریلری از این بازی منتشر کرده که حال و هوای ترسناک آن را نشان می‌دهد. این بازی که ساخته‌ی استودیو Cyanide است، شما را به دنیای مرموز و اسرارآمیز Cthulhu می‌برد. شما در این بازی در نقش کهنه سربازی با نام ادوارد پیِرس (Edward Pierce) را که اکنون در دهه‌ی ۱۹۲۰ در شهر بوستون آمریکا یک کاراگاه خصوصی است، بازی می‌کنید و باید در صدد حل معمای کشته شدن سارا هاوکینز و خانواده‌اش در جزیره‌ی ترسناک دارک‌واتر باشید.

در این تریلر که می‌توانید در انتهای مطلب مشاهده کنید، این جزیره‌ی ترسناک و عمارت مرموز این خانواده به تصویر کشیده می‌شود تا به شما نشان دهد که چگونه این داستان می‌تواند کم‌کم سلامت عقلی شما را تحلیل ببرد! بخشی از صحبت‌های سازندگان در مورد داستان این بازی که بر اساس رُمانی با این نام نوشته شده، در زیر قابل مشاهده است:

می‌توان گفت که جنون و افسانه‌ی Cthulhu مدت‌های طولانیست که با هم یکی و ادغام شده‌اند. شما در این داستان با تحقیقات خود و کم‌کم وارد ماجراهایی می‌شوید که شما را به سمت جنون خواهد کشید و شما را غرق در حس‌هایتان خواهد کرد که همیشه و مکررا از خود سوال خواهید پرسید چه چیزی واقعی و چه چیزی خیالی است؟ آنها می‌گویند که تنها راه پی بردن به حقیقت دیوانگیست! و شما باید با ایجاد تعادل بین سلامت عقلی خود در یک سو و اراده و تصمیم خود در سوی دیگر، به آن پی ببرید. افسانه‌ی Cthulhu یه عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین و معروف‌ترین داستان‌های دنیا شناخته می‌شود و تا کنون توانسته الهام بخش تعداد پرشماری از داستان‌ها، زمان‌ها و حتی فیلم‌هایی باشد که همگی از زمان انتشار نسخه‌ی اصلی آن با نام Call of Cthulhu، نوشته‌ی Lovecraft (هاوارد فیلیپس لاوکرفت) به مرور پدید آمده‌اند.

  | 

بازی Call of Cthulhu در سال ۲۰۱۷ برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. پیش‌تر نیز در زومجی تصاویر جدید این بازی را مشاهده کرده بودید.

منبع: DualShockers


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده