نویسنده: deleted account
// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۱

تماشا کنید: تیزر تریلر بازی Titanfall 2 در E3 2016

در فاصله چند روز مانده به برگزاری E3 2016، کمپانی الکترونیک آرتز تیزرِ تریلرِ دنباله بازی Titanfall را که قرار است در E3 2016 به نمایش درآید، منتشر کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

تب‌و‌تاب نمایشگاه E3 2016 از همین الان حس می‌شود و کمپانی‌ها در حال انتشار اطلاعات و تیزر بازی‌های خود - که قرار است در این نمایشگاه حضور داشته باشند - هستند. در همین راستا به تازگی الکترونیک آرتز اقدام به انتشار تیزری کوتاه از بازی Titanfall 2 کرده است. در این تیزر بسیار کوتاه، اطلاعات چندانی از بازی منتشر نمی‌شود و فقط چند سکانس متوالی نشان داده می‌شود. در این سکانس‌ها چیزهای جالبی همچون سقوط کشتی‌ها از آسمان دیده می‌شود. در سکانس پایانی این تیزر نیز یک خلبان به همراه یک تایتان دیده می‌شود که به زردیِ خورشید خیره شده‌اند و تایتان، مشت خود را گره کرده است؛ این موضوع می‌تواند بیانگر آن باشد که او در حال آماده شدن برای نبرد با دشمن است.

| |

Titanfall 2 قرار است در اواخر سال جاری میلادی برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شود. بلیک یورنگسن، رئیس امور مالی کمپانی الکترونیک آرتز، در رویداد گفت‌و‌گو اخیر خود اعلام کرد که بازی Titanfall 2 قرار است با فاصله‌ای سه هفته‌ای نسبت به بازی Battlefield 1، عرضه شود. بازی Battlefield 1  در تاریخ ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) عرضه خواهد شد.

از میان اطلاعات اخیر بازی Titanfall 2 می‌توان به این اشاره کرد که در این بازی قرار است توانایی‌های جدیدی به‌صورت آزمایشی وجود داشته باشند. به علاوه، به گفته منابع مطمئن، در این بازی یک قلاب و نقشه‌های بزرگ‌تر وجود خواهد داشت. در گزارش اخیر منتشر شده نیز اعلام شد که این بازی قرار است در تاریخی نامشخص در ماه اکتبر (مهر - آبان) عرضه شود. طبق گزارشات منتشر شده، قلاب این بازی شما را قادر خواهد ساخت که از فاصله دور، خود را به تایتان‌ها نزدیک کنید، دشمنان را در هوا از بین ببرید و آزادانه بدوید. بنابه گزارشات، نقشه‌های این بازی به منظور جای‌دادن تعداد بازیکن بیشتر، وسیع‌تر شده‌اند.

همانطور که ذکر شد، برخلاف نسخه اول این بازی، Titanfall 2 علاوه‌بر  ایکس‌باکس وان و پی سی، برای پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد. این بازی قرار است در جریان برگزاری کنفرانس EA Play به نمایش گذاشته شود.

نظر شما در این‌ مورد چیست؟

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده