// شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲

تماشا کنید: تریلر جدید بازی Vampyr

بازی نقش آفرینی و با حال و هوای خون‌ آشامی Vampyr را می‌توان جزو بازی‌هایی دانست که در سال ۲۰۱۷ بسیاری منتظر انتشار آن هستند. به تازگی تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده که محیط خشن و ترسناک لندن و نبرد‌های خیابانی خونین آن را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

با نزدیک شدن به رویداد مهم E3 2016، تریلر جدیدی از بازی Vampyr، محصول دونت‌ناد اینترتینمنت، منتشر شده که قرار است در کنفرانس پی‌سی گیمینگ مورخ ۲۴ خرداد ماه (۱۳ ماه ژوئن) نمایش داده شود. این تریلر که می‌توانید آن را در زیر مشاهده کنید، توسط شخصیت اصلی بازی یعنی Jonathan E. Reid که یک دکتر و خون آشام است روایت می‌شود.

  | 

وی با ابراز جمله‌ی «دانش ما را نا امید کرده است» از نابود شدن هزاران نفر توسط بیماری در لندن صحبت می‌کند. وی همچنین در مورد عطش و ولع سیری ناپذیر درون خود که باید هر شب آن را آرام کرد صحبت می‌کند. اگرچه فعالیت‌های شبانه‌ی او توجه کسی را جلب نکرده، اما ظاهرا گروهی شکارچی به دنبال او هستند و در این بین نبردهای خونینی اتفاق میفتند که وی را مجبور به استفاده از شمشیر و همچنین قدرت‌های ماوراءالطبیعه برای شکست دادن آن شکارچیان می‌کند. همچنین دیده می‌شود که وی خون آنان را نیز می‌نوشد! بخش‌هایی از سخنان این دکتر خون آشام در تریلر را در زیر مشاهده می‌کنید:

من دوستان کمی دارم، حتی انتخاب‌های کمتری نیز دارم و مجبور هستم در این راه برای بقای خود نیز که شده مبارزه کنم. زندگی من به یک کابوس متحرک تبدیل شده و من هیچ نقشی در انتخاب آن نداشتم. اما می‌توانم انتخاب کنم که زندگی چه کسی را بگیرم.

یکی از اِلِمان‌های اصلی این بازی که کمپانی Dontnod نیز از آن در بازی‌های قبلی خود یعنی Life is Strange و Remember Me به عنوان هسته‌ی اصلی گیم‌پلی استفاده کرده، قابلیت تصمیم گیری است که در این تریلر نیز دیده می‌شود. بازی Vampyr به عنوان یک بازی نقش آفرینی در قرن بیستم انگلستان و شهر لندن جریان دارد که یک بیماری با منشا اسپانیایی در بین مردم همه‌گیر شده و خون آشام‌ها نیز از این فرصت استفاده کرده و شروع به خروج از اقامت‌گاه‌های خود می‌کنند.

این بازی که از موتور گرافیکی قدرتمند آنریل 4 استفاده می‌کند، قرار است برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شود. سیستم مبارزه‌ی این بازی بر اساس نبردهای تن به تن و با استفاده از اسلحه است و شخصیت بازی با استفاده از قابلیت‌های خون آشامی خود می‌تواند به شکل موجودات خون آشامی مختلفی درآید. همچنین امکان ساخت یا Craft اسلحه یکی از مکانیزم‌های اصلی گیم‌پلی این بازی به حساب می‌آید. این بازی زیبا قرار است در سال ۲۰۱۷ توسط فوکس هوم منتشر شود. پیش‌تر در زومجی تریلر گیم‌پلی و همچنین تعدادی تصویر از این بازی را مشاهده کردید.

[alert variation="alert-warning"]برای خواندن تمام مطالب مربوط به نمایشگاه E3 2016، به صفحه مخصوص این رویداد در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.[/alert]

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده