// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۳

سازندگان Until Dawn دیگر برای سونی بازی انحصاری نخواهند ساخت

استودیو سوپر‌مسیو که اکثر گیمر‌ها آن را با ساخت انحصاری موفق Until Dawn می‌شناسند، دیگر به همکاری خود با سونی ادامه نداده و قصد ساخت بازی‌های چندپلتفرمه را دارد. با زومجی در ادامه خبرهمراه باشید.

استودیو سوپر‌مسیو که ما آن را با ساخت انحصاری موفق Until Dawn می‌شناسیم چندین سال متداول است که با شرکت سونی همکاری می‌کند و شروع آن به ساخت یک بسته الحاقی برای بازی LittleBigPlanet بر روی کنسول پلی‌استیشن3 بازمی‌گردد. به هر حال اگرچه آن‌ها از همکاری با سونی بسیار راضی هستند ولی دیگر قصد ساخت بازی انحصاری برای پلتفرم‌ نسل هشتمی این شرکت را ندارند.

پیت ساموئلز، کارگردان استودیو سوپرمسیو گیمز، در طی مصاحبه‌ای با وبسایت ام‌ سی‌ وی یو‌کی در خصوص این موضوع گفته است:

ما تقریبا از زمان تاسیس استودیو و در طول هشت سال گذشته با سونی همکاری بسیار نزدیکی داشته‌ایم. ما عاشق این موضوع هستیم، آن‌ها به خوبی با ما همکاری کرده و رابطه قدرتمندی بین سوپر‌مسیو و سونی وجود دارد. من در خصوص این موضوع که چه کارهایی با یک دیگر انجام داده‌ایم در کنار این مورد که ما دوست داریم در آینده چه کاری‌هایی انجام دهیم و به کدام سمت برویم به خوبی فکر کرده‌ام، ولی در نهایت تصمیم بر این شد که چون سوپرمسیو استودیوی مستقل و قدرتمندی است، باید بازی‌های خود را به حوزه گسترده‌ای از بازیکنان ارائه کند. این تنها موضوعی است که ما به آن فکر می‌کنیم و در خصوص آن بسیار اشتیاق داریم.

البته باید به این موضوع دقت داشت که دو بازی در دست ساخت این استودیو انحصاری برند پلی‌استیشن است. این بازی‌ها برای پلتفرم پلی‌استیشن وی‌آر منتشر خواهد شد که یکی از آن‌ها Until Dawn: Rush of Blood و دیگری Tumble است. تاریخ انتشار هیچ کدام از این دو بازی تاکنون منتشر نشده و انتظار می‌رود اطلاعات تکمیلی در طول E3 امسال اعلام شود.

منبع: Attack Of The Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده