// جمعه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

کنسول دستی ۸ بیتی با بیش از ۱۰۰ بازی داخلی کلاسیک

به لطف کنسول قابل حمل ۸ بیتی «رترو پاکت گیمز» بیش از ۱۰۰ بازی کلاسیک کامپیوتر می‌تواند در دستان بازیکنان قرار بگیرد. اگر این ایده برای شما جذاب به نظر می‌رسد؛ با زومجی در ادامه برای جزئیات بیشتر همراه باشید.

اگر از بازی‌های موبایل و کنسول‌های دستی خسته شده‌اید و علاقمند به تجربه دوباره بازی‌های کلاسیک ۸ بیتی هستید، اکنون کنسول دستی جدیدی به نام Retro Pocket Games با قیمتی بسیار نازل تولید شده است که به بازیکنان اجازه تجربه بیش از ۱۰۰ بازی کلاسیک را برروی یک صفحه نمایش ۱/۸ اینچی می‌دهد.

این دستگاه چشم‌نواز با طراحی زیبای خود باری دیگر بازی‌های کلاسیک قدیمی و نوستالژیک را ارائه می‌دهد. با توجه به تصاویر منتشر شده از کنسول، می‌توان گفت با دستگاهی بسیار جمع‌ و جور و با طراحی مشابهی مانند کنترلر کنسول Famicom از شرکت نینتندو روبرو هستیم. این دستگاه با رنگ کلاسیک قرمز و طلایی و همچنین دکمه‌های گرد تولید و عرضه شده است.

از لحاظ دکمه‌ها نیز، این کنسول دستی در خود یک D-pad و دو دکمه گرد A و B را جای می‌دهد. بنابراین بازیکنان قادر به تجربه‌ای کامل از ۱۰۰ بازی ساخته شده بر مبنای بازی‌های کامپیوتری قدیم را خواهند داشت. صفحه نمایش ۱/۸ اینچی دستگاه نیز تصاویری پیکسلی را با قدرت گرفتن از ۳ باتری AAA به نمایش می‌گذارد.

این کنسول دستی ۸ بیتی قابل حمل اکنون با قیمتی معادل ۱۴/۹۹ پوند (۲۲ دلار ایالات متحده) عرضه می‌شود و به نظر ابعادی در اندازه یک کارت اعتباری را دارد.

منبع: GadgetSin


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده