// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

الکترونیک آرتز بازی Nox را به صورت رایگان بر روی Origin عرضه کرد

کمپانی الکترونیک آرتز هر از گاهی بازی‌هایی را به صورت رایگان از طریق فروشگاه Origin برای دارندگان پی‌سی عرضه می‌کند و حال بازی کلاسیک Nox و بسته الحاقی Getaway بازی Battlefield Hardline به این شیوه عرضه شده‌اند. با زومجی همراه باشید.

کمپانی Electronic Arts به تازگی بازی اکشن و نقش آفرینی Nox را که در سال ۲۰۰۰ توسط کمپانی سازنده‌ی مجموعه‌ی Command & Conquer یعنی وِست‌وود استودیوز ساخته شده بود، از طریق بخش «On the House» فروشگاه Origin برای دارندگان رایانه‌های شخصی عرضه کرده است. این بازی شامل هر دو بخش تک و چند نفره‌ی آنلاین است. به دلیلی قدیمی محسوب شدن این بازی، سرورهای رسمی آن دیگر در حال فعالیت نیستند و تنها راه آنلاین بازی کردن آن، استفاده از LAN یا روش‌های ابتکاری است که کاربران برای آن ایجاد کرده‌اند. تصاویر این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

این بازی هم اکنون در فروشگاه Origin قابل دریافت است و می‌توانید برای همیشه آن را بازی کنید و برخلاف بازی‌های رویداد «Games with Gold» و کنسول پلی‌استیشن پلاس نیازی نیست عضو سرویس خاصی باشید.

دیگر محصول اضافه شده به بخش On the House، بسته‌ی الحاقی Getaway بازی Battlefield Hardline است که برای دریافت آن نیازی به داشتن نسخه‌ی اصلی بازی نیز نخواهید داشت. شما با دریافت این بسته و در صورت نداشتن بازی اصلی می‌توانید از آن در نسخه‌ی Origin Access این بازی استفاده کنید یا اگر بعدها بازی را خریداری کردید، می‌توانید از آن لذت ببرید. این DLC برای نسخه‌های کنسولی بازی نیز به صورت رایگان عرضه شده است.

منبع: Gamespot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده