نویسنده: deleted account
// چهار شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸

شایعه: Tekken 7 برای ایکس‌ باکس وان و پی سی هم عرضه می شود

گرچه اعلام شده بود که بازی Tekken 7 قرار است به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه شود، اما به‌تازگی شایعه‌ای در فضای مجازی پیچیده که بر مبنای آن، این بازی انحصاریِ پلی‌استیشن 4 نخواهد بود. با زومجی همراه باشید.

مدتی بعد از رونمایی از بازی تکن 7، کمپانی باندای نامکو رسما اعلام کرد که این بازی قرار است برای کنسول پلی‌استیشن 4  منتشر شود؛ اما حال فردی به نمایندگی از باندای نامکو اقدام به انتشار شایعه‌ای کرده است که طبق آن، این بازی سبکِ مبارزه‌ای قرار است برای کنسول ایکس‌باکس وان و همچنین پی سی عرضه شود.

کاربری در توییتر با نام کاربری «YellowMotion» که یکی از حاضرین رویداد MCM London Comic Con در اواخر هفته گذشته بود و به نحوی نماینده شرکت باندای نامکو محسوب می‌شود، گفته است که بازی تکن 7 انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4 محسوب نمی‌شود و برای ایکس‌باکس وان و پی سی هم عرضه خواهد شد.

موضوعِ انتشار این بازی برای ایکس‌باکس وان و پی سی تنها به اینجا ختم نمی‌شود؛ نویسنده وب‌سایت Attack of the Fanboy می‌گوید که در اواخر هفته گذشته در کمپانی ا‌ی‌بی گیمز (EB Games) حضور یافته و صفحه‌ی پیش‌‌فروش بازی تکن 7 برای ایکس باکس وان را دیده است. علاوه بر این، همانطور هم که قبلا در زومجی خواندید، شایعه‌ای مبنی بر عرضه این بازی برای پی سی منتشر شده بود. این موضوع را هم می‌توان در کنار گفته نماینده باندای نامکو گذاشت و امکان صحت این اتفاق را بالا بُرد.

با همه این شواهد، این خبر هنوز شایعه‌ای بیش نیست و باید در ادامه منتظر واکنش باندای نامکو باشیم. قطعا در جریان برگزاری نمایشگاه E3 2016 که در کمتر از دو هفته دیگر برگزار می‌شود، اخباری در این‌ مورد منتشر خواهند شد.

منبع: Attack of the Fanboy


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده