نویسنده: deleted account
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

بازی Battlefield 1 مدتی پس از عرضه یک DLC رایگان دریافت خواهد کرد

پس از غوغای بازی Battlefield 1 با انتشار تریلری جذاب،‌ حال به تازگی الکترونیک آرتز و دایس اعلام کرده‌اند که مدتی پس از عرضه جهانی بازی، یک بسته الحاقی به صورت رایگان برای آن عرضه خواهد شد. با زومجی در ادامه همراه باشید.

بسته‌های الحاقیِ پولی همیشه موضوعی موردبحث و مهم در جامعه بازی‌های ویدیویی بوده است؛ به خصوص در رابطه با مجموعه محبوب «بتلفیلد». حال طبق گزارشات منتشر شده در منابع مختلف، به نظر می‌رسد قرار است اولین بسته الحاقی بازی Battlefield 1 به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گیرد. خبر خوشی که در این‌مورد وجود دارد این است که قرار است «همه کاربران» این DLC را به صورت رایگان تجربه کنند.

این بسته الحاقی در بین جوایز پیش خرید بازی ثبت شده و این افراد ۷ روز زودتر به محتویات آن دسترسی خواهند داشت. پس از آن هم دیگر کاربران بازی قادر به تجربه این DLC به صورت رایگان خواهند بود.

در حالی که همه منتظر معرفی نسخه جدید سری بتلفیلد با نام Battlefield 5 بودند، دایس در یک حرکت جالب، نسخه بعدی را Battlefield 1 نام‌گذاری کرد. هنوز دقیقا مشخص نیست این موضوع چرا اتفاق افتاده است اما طبق گمانه‌زنی‌ها، داستان بازی (که در جنگ جهانی اول روایت می‌شود) دلیل اصلی این کار بوده است. تریلر معرفی بازی Battlefield 1 - که در ۰۰:۳۰ بامداد روز شنبه ۱۹ اردیبهشت منتشر شد - آنقدر جذاب بود که حتی سازنده بازی Call of Duty: Infinite Warfare را نیز به تحسین وا داشت. دو بازی Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare رقیب اصلی هم در سبک تیراندازی اول شخص محسوب می‌شوند و باید منتظر ماند و دید کدام یک عملکرد بهتری در پایان خواهند داشت.

بازی Battlefield 1 قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر سال ۲۰۱۶  (۳۰ مهر سال ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی سی عرضه شود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده