// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۸

اضافه شدن سه مرحله جدید در بسته الحاقی بازی Warhammer: End Times - Vermintide

بازی اکشن اول شخص Warhammer: End Times - Vermintide، محصول استودیو فت‌شارک، سال گذشته توسط همین کمپانی منتشر شد و حال در جدیدترین بسته‌ی الحاقی این بازی، سه مرحله‌ی جدید اضافه می‌شود. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

در جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی اول شخص Warhammer: End Times - Vermintide که با اقتباس از دنیای وارهمر توسط استودیو Fatshark ساخته شده، سه مرحله و مکان جدید به بازی اضافه خواهند شد. این DLC در تاریخ ۶ خرداد ماه عرضه می‌شود. محوریت اصلی این بسته حول قلعه‌ی ترسناک دِراکِن‌فِلز واقع شده که دالان‌های تاریک آن پر از تله‌های مرگبار است. البته برای بازیکنان در این دالان‌ها مشعل تعبیه شده که از آن برای یافتن مسیر خود و مقابله با اسکاوِن‌ها (موش‌های عظیم‌الجثه و وحشی دنیای وارهمر) استفاده کنند. ویژگی‌های اضافه شده در این DLC را در زیر مشاهده می‌کنید:

  • قلعه‌ی دِراکِن‌فِلز - در اتاق‌ها و دالان‌های ترسناک و تاریک این قلعه که پر است از خون و استخوان گذشتگان قدم بگذارید.
  • نقاط احضار نیرو - با ورود به این مکان‌ها و خراب کردن پرتال‌های اسکاوِن‌ها، مانع از ورود نیروهای کمکی آنان شوید.
  • سیاه‌چاله‌ها - در سیاه‌چاله‌های تاریک قلعه‌ی دراکن‌فلز قدم بگذارید، اما مراقب باشید که مشعل به همراه داشته باشید تا در تله‌های مرگبار گرفتار نشوید.

قیمت این بسته‌ی الحاقی قرار است با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار مشخص شود. بازی Warhammer: End Times - Vermintide که قرار است برای کنسول‌های نیز در اواخر سال جاری میلادی عرضه شود، تا کنون روی پی‌سی بیش از ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است. تصاویری از این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

 

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده