نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵

شش بازی دیگر به تالار مشاهیر بازی‌ های ویدیویی اضافه شدند

موزه ملی استرانگ (The Strong) در ادامه گسترش بخش بازی‌های خود، امسال شش بازی دیگر مربوط به دوره‌های زمانی مختلف را به تالار مشاهیر بازی‌ های ویدیویی اضافه کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

موزه ملی بازی‌های استرانگ (The Strong National Museum of Play) هرسال تعدادی بازی قدیمی و خاطره‌انگیز را به بخش تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی خود اضافه کند. این موزه امسال شش بازی Grand Theft Auto III و The Legend of Zelda و The Oregon Trail و The Sims و Sonic the Hedgehog و Space Invaders را به تالار مشاهیر اضافه کرده است.

موزه ملی استرانگ این شش بازی را از بین ۱۵ بازی نامزد شده انتخاب کرده است. دیگر بازی‌هایی که برای حضور در تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی نامزد بودند شامل بازی‌های Elite و Final Fantasy و John Madden Football و Minecraft و Nürburging و Pokémon Red and Green و Sid Meier's Civizilation و Street Fighter II و Tomb Raider هستند.

بازی‌های انتخاب شده برای تالار مشاهیر، آثاری هستند که جمعیت زیادی از بازیکنان از آنها به مدت طولانی لذت برده‌اند، نوآوری‌های جدید و بکری را در زمینه‌های فنی به صنعت بازی‌ معرفی کرده و فرهنگ جدیدی در جامعه گیمرها ایجاد کرده‌اند.

موزه ملی استرانگ در سال گذشته بازی‌های Doom و Pong و Pac-Man و Super Mario Bros و Tetris و World of Warcraft را برای اولین بار به تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی اضافه کرده بود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده