// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵

تاریخ عرضه بسته الحاقی Black Ops 3 Eclipse برای ایکس باکس وان و پی سی اعلام شد

تری‌ آرک تاریخ انتشار Eclipse، بسته‌ الحاقی بازی Call of Duty: Black Ops 3 برروی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی را اعلام کرد. این بسته‌ الحاقی در گذشته برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

طبق اعلام تری‌آرک، توسعه‌دهنده بازی Black Ops 3، بسته‌ الحاقی Eclipse در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۶ (۳۰ اردیبهشت) برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر می‌شود. این در حالی است که دارندگان پلی‌استیشن 4 به لطف توافق اکتیویژن و سونی برای انحصار زمانی محتواهای Black Ops 3، از ماه گذشته این بسته‌ الحاقی را دریافت کرده‌اند.

شما می‌توانید این بسته‌ الحاقی را که شامل ۴ نقشه حالت چند‌نفره از جمله Verge و Rift و Spire و Knockout است، با قیمت ۱۵ دلار خریداری کنید.  علاوه بر این، Eclipse شامل مرحله جدیدی با نام Zetsubou No Shima برای حالت زامبی (Zombie Mode) می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید جزئیات بیشتر بسته‌ الحاقی Eclipse را در زومجی مطالعه کنید.

مانند گذشته دارندگان Season Pass بازی قادر به دریافت رایگان تمامی محتواهای قابل دانلود آن هستند. با انتشار Awakening و Eclipse، اکنون دو بسته‌ الحاقی دیگر برای انتشار در پایان سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند.

متاسفانه بسته‌ الحاقی Eclipse به دلیل عدم پشتیبانی اکتیویژن و تری‌آرک از کنسول‌های نسل گذشته، برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر نخواهد شد. شما می‌توانید تریلر حالت زامبی بسته‌ الحاقی Eclipse را در ادامه تماشا کنید:

|

منبع: Attack of the Fanboy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده