// یکشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰

بررسی ویدیویی بازی Quantum Break

امسال زمان انتشار یکی از مهم‌ترین بازی‌های انحصاری مایکروسافت به نام Quantum Break بود که البته نقاط قوت و ضعف چشمگیری را به همراه داشت. با زومجی و بررسی ویدیویی بازی Quantum Break همراه باشید.

پس از عرضه سه اثری که روایت و پیشرفت داستانی آن‌ها تماما سعی داشتند تا به اکشن‌های سینمایی نزدیک شوند، حال استودیو رمدی «Remedy Entertainment» آماده ساخت اثری شد که به قول آن‌ها این کار جا‌طلبانه‌ترین پروژه این استودیو در طول چندین سال کارنامه بازی‌سازی آن‌ها است. آن‌ها پس از ساخت دو قسمت از سری جاودانه Max Payne و ارایه یک اکشن ناب که در زمان خود بسیار کمیاب بود و یک اثر متفاوت و تاریک به نام Alan Wake که با داستان خود همه را شیفته تاریکی خود کرد، به مرور زمان بیشتر و بیشتر به اکشن و روایت داستانی سینمایی نزدیک‌تر شدند. حال این استودیو در نسل هشتم کنسول‌های بازی و با همکاری و کمک‌های مالی مایکروسافت به سراغ بازی با زمان رفت. هدف اصلی رمدی ارایه اثری با داستان، روایت و شخصیت‌هایی بود که به ندرت همانند آن را در دیگر بازی‌های این صنعت می‌توان یافت. علاوه بر این، استودیو رمدی قصد داشت تا داستان و روایت جدیدترین اثر خود را نیز به نوین‌ترین شکل ممکن نسبت به هر بازی دیگری که تا به امروز تجربه کرده‌ایم ارایه دهد. استودیو رمدی در جدیدترین اثر خود به نام Quantum Break تمام تلاش خود را کرده تا شما را درگیر با زمان کند و به تمام فعل و انفعالات دیوانه کننده علم کوانتوم ببرد و توسط لایو اکشن‌های فوق‌العاده با کیفیت، گرافیک خیره کننده و داستانی جذاب بازیکن را به بهترین شکل ممکن درگیر خود کند. اما آیا بازی Quantum Break موفق به چنین کاری بوده است؟

پس از نقد متنی بازی Quantum Break و بررسی نقاط ضعف و قوت جدیدترین بازی استودیو رمدی، حال زومجی شما را به تماشای بررسی ویدیویی بازی Quantum Break دعوت می‌کند.

دانلود ویدیو 360p |   | دانلود ویدیو 720p HD از شاتل‌لند


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده