نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

بازی Salt and Sanctuary بزودی برای پی سی هم عرضه می‌ شود

بازی Salt and Sanctuary چندی پیش برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شد و توانست امتیازات بالایی هم کسب کند. حال سازندگان اعلام کرده‌اند که به زودی این بازی برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

استودیو اسکا چندی پیش بازی جدید خود را با نام Salt and Sanctuary برای پلی‌استیشن 4 عرضه کرد که در یک کلام می‌توان آن را نسخه‌ای دوبعدی از بازی Dark Souls دانست که دقیقا همان اتمسفر و فضاسازی بی‌نظیر بازی و سیستم مبارزات سخت و در عین حال لذت‌بخش آن را به خوبی به گیمر منتقل می‌کند. همچنین امکان بازی به صورت انفرادی یا همکاری چندنفره (Co-Op) از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی است. سازندگان از همان ابتدا اعلام کرده بودند که این بازی برای رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهد شد، ولی مشخص نبود که دارندگان این پلتفرم تا چه زمانی باید برای تجربه بازی صبر کنند.

حال Ska Studios یک پست جدید در سایت رسمی خود منتشر کرده که بر اساس آن، سازندگان «درحال کار روی نسخه پی‌ سی بازی هستند» و در آینده خیلی نزدیک می‌توانیم شاهد عرضه این بازی برای پی‌سی باشیم. به‌علاوه سازندگان وعده داده‌اند که طی ماه میلادی جاری رسما تاریخ انتشار این نسخه را اعلام خواهند کرد. به هر حال این می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران پی‌سی باشد، چرا که شایعاتی هم مبنی بر عدم عرضه بازی برای این پلتفرم منتشر شده بود. در پایان می‌توانید تریلری از این بازی را تماشا کنید:

|

منبع: Rock Paper Shotgun


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده