نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۳

تماشا کنید: معرفی شخصیت نیمه اُرک گارونا در فیلم Warcraft

کمپانی لجندری پیکچرز در راستای معرفی شخصیت‌های فیلم وارکرفت (Warcraft)، تریلر جدیدی منتشر کرده که بر کاراکتر «گارونا» تمرکز دارد که یک قاتل نیمه اُرک است. با زومجی همراه باشید.

فیلم وارکرفت با همکاری کمپانی بلیزارد و Legendary Pictures ساخته می‌شود و ۲۱ خرداد امسال اکران خواهد شد. سازندگان چندی است که با انتشار تریلر‌های کوتاه شخصیت‌های حاضر در فیلم را معرفی می‌کنند و پس از نمایشی مرتبط با شخصیت «لوتار»، این بار شاهد انتشار تریلری از شخصیت گارونا هستیم؛ وی یک نیمه اُرک مونث است که در اکثر لحظات این تریلر در حال نبرد با دیگر اُرک‌ها و کشتن آن‌ها است و در یک صحنه هم وی را در حال سواری با اسب می‌بینیم.

|

با روالی که سازندگان در پیش گرفته‌اند، احتمالا تریلر بعدی فیلم هم در مورد شخصیت ارک منفی بازی یعنی «اورگریم» خواهد بود. از دیگر شخصیت‌های این فیلم هم می‌توان به «بلک‌هَند»، فرمانده ارک‌ها، «گول‌دان»، جنگجوی مشهور ارک‌ها و «شاه لیان رین» اشاره کرد. از بازیگران این فیلم نیز می‌توان تراویس فیمل‌ (لوتار)، تابی کیبِل (دوروتان)، رابرت کازینسکی (اورگریم) و دامینیک کوپر (کینگ لیان) را نام برد. کارگردانی این اثر برعهده دانکن جونز، فرزند دیوید بوئی (خواننده مشهور که چندی پیش فوت کرد) است. وی پیش از وارکرفت، کارگردانی فیلم‌هایی چون Moon و Source Code را در کارنامه دارد. او اخیرا اعلام کرد که ممکن است داستان این فیلم در برخی قسمت‌ها تفاوت‌هایی با داستان بازی‌های سری Warcraft داشته باشد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده