نویسنده: محمد شیرزاده
// شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۱

کارگردانان کاپیتان آمریکا جنگ داخلی: بازیگر پلنگ سیاه شگفت انگیز است

در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) بازیگرانی نظیر کریس اوانز، رابرت داونی جونیور و اسکارلت جوهانسون حضور دارند، اما جو روسو و آنتونی روسو، کارگردانان این فیلم، در مصاحبه‌ با اینترتینمت ویکلی گفتند بازی چادویک بوزمن در نقش «پلنگ سیاه» آن‌ها را شگفت زده کرده است.

چادویک بوزمن که در نقش «جکی رابینسون» در فیلم ۴۲ و «جیمز براون» در به اوج برس خود را به دنیا معرفی کرد، اولین بازیگری است که نقش پلنگ سیاه را در سینما ایفا می‌کند. برادران روسو تلاش زیادی برای «درست» در آوردن این شخصیت کرده‌اند. جو روسو درباره پلنگ سیاه گفت:

پلنگ سیاه شخصیت قابل احترامی است. این اولین باری است که در پرده نقره‌ای حضور پیدا کرده. ما فشار زیادی را به خود وارد کردیم. فکر می‌کنم برای این شخصیت به تنهایی بیشتر از تمام کارهایی که روی فیلم انجام دادیم به خود فشار آوردیم. دلیلش هم این بود که من به عنوان یک هوادار کمیک بوک احساس می‌کردم باید این شخصیت را به بهترین شکل نشان دهم.

بقیه‌ی تلاش‌ها برای نشان دادن بهتر این شخصیت توسط بوزمن، کسی که از دانش خود در هنرهای رزمی و لهجه آفریقایی برای جان دادن به پلنگ سیاه استفاده کرد، صورت گرفتند.

black panther
آنتونی روسو در این رابطه گفت:

با مقایسه بقیه نقش‌ها می‌توان تشخیص داد که او به شخصیت خود عمق فراوانی داده است. درست مانند کاری که با پلنگ سیاه در این فیلم انجام داد شگفت انگیز است. او مهارت‌های ویژه‌ای در هنرهای رزمی دارد و از این موضوع برای حرکات شخصیت خود استفاده کرد. [لهجه بوزمن] براساس کشور آفریقایی تخیلی واکاندا بود و او در تمام مدت فیلمبرداری آن را اجرا کرد تا به آن عادت کند. او حتی وقتی دوربین‌ها خاموش بودند نیز با همان لهجه صحبت می‌کرد.

بوزمن نقش پلنگ سیاه را دوباره در فیلم جداگانه این شخصیت در سال ۲۰۱۸ ایفا خواهد کرد. رایان کوگلر، کارگردان فیلم کرید (Creed)، این فیلم را کارگردانی می‌کند.
قبلا نیز در زومجی اعلام کردیم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی واکنش مثبت منتقدین را به همراه داشت. شما همچنین می‌توانید تریلر زیبای این فیلم با حضور مرد عنکبوتی را اینجا تماشا کنید. این تریلر تنها در ۲۴ ساعت نزدیک به ۱۰۰ میلیون بازدید داشته است.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده