نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۳

تاریخ عرضه بسته‌ الحاقی Alien Hunters بازی XCOM 2 اعلام شد

کمپانی تو‌کِی گیمز، ناشر بازی XCOM 2، تاریخ انتشار دومین بسته‌ الحاقی این بازی با نام Alien Hunters را ۲۳ اردیبهشت‌ماه اعلام کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با زومجی همراه باشید.

بازی XCOM 2 یکی از بهترین بازی‌های انحصاری پی‌سی در سال جاری محسوب می‌شود که تا امروز یک DLC برای آن عرضه شده است؛ با این حال کمپانی 2K Games رسما تاریخ انتشار دومین بسته‌ الحاقی بازی یعنی Alien Hunters را نیز اعلام کرد که روز ۲۳ اردیبهشت (۱۲ می) شاهد عرضه آن خواهیم بود. این بسته‌ الحاقی، یک مرحله داستانی کاملا جدید را به بازی اضافه می‌کند و شاهد سلاح‌ها و زره‌های جدیدی هم خواهیم بود که زرادخانه سفینه Avenger را بیش از پیش تکمیل خواهند کرد.

مقاله مرتبط

ولی شاید بتوان جذاب‌ترین مورد اضافه شده به بازی در این DLC را، سه نوع دشمن جدید معرفی کرد که «Rulers» نام دارند. پس از تکمیل کردن مرحله جدید بازی، این دشمنان به طور تصادفی در مراحل مختلف بخش داستانی ظاهر خواهند شد و نبرد با آن‌ها به بهترین شکل ممکن توانایی‌های گیمر را به چالش خواهد کشید. اولین نمونه از این دشمنان جدید، Viper King است که شاید از لحاظ ظاهری شباهت‌هایی به همان دشمنان مار شکل بازی داشته باشد، ولی از لحاظ توانایی‌ها و نوع مبارزات کاملا متفاوت خواهد بود.

با اینکه بازی XCOM 2 در اصل یک اثر نسبتا سخت و تاکتیکی است، ولی بازی آن قدر‌ها هم بی‌رحم نیست که شما را در برابر این دشمنان جدید مجهز نکند؛ به همین منظور همانطور که اشاره کردیم، سلاح‌های جدیدی در این DLC به بازی اضافه خواهند شد. اولین سلاح یک کلت کمری Blot-Caster است که در صورت اصابت گلوله‌های آن به دشمن، باعث مرگ آنی آن‌ها می‌شود. مورد بعدی یک بمب است که باعث انجماد دشمن می‌شود و از همه جذاب‌تر، یک تَبَر جدید که می‌توان از آن به عنوان یک سلاح سرد در درگیری‌های تن به تن یا اسلحه پرتابی استفاده کرد.

به‌علاوه کشتن این دشمنان جدید، به شما اجازه خواهد داد تا سه نوع زره خاص و بسیار کاربردی را بسازید که یکی از آن‌ها با نام Icarus Suit، برای مدت زمان محدود امکان پرواز کردن را نیز به نیرو‌های شما می‌دهد. بسته‌ الحاقی Alien Hunters با قیمت ۹/۹۹ دلار عرضه می‌شود و البته خریداران بسته «Reinforcements Pack» بازی هم آن را بدون پرداخت هزینه اضافه دریافت خواهند کرد.

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده