// جمعه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۶

تصویری از Battlefield 5 با حال و هوای جنگ جهانی اول فاش شد [بروزرسانی]

ساعاتی مانده به رونمایی رسمی از Battlefield جدید -به لطف فروشگاه ایکس‌باکس- شاهد درز تصویری هنری از تازه‌ترین ساخته استودیوی دایس هستیم. این تصویر احتمالا مهر تائیدی بر روایت داستان بازی در دوران جنگ جهانی اول خواهد بود. در ادامه با زومجی همراه باشید.

[بروزرسانی]  با توجه به تصویر فاش شده توسط یکی از کاربران وب‌سایت اجتماعی ردیت ظاهرا توسعه‌دهندگان، تازه‌ترین بازی از مجموعه Battlefield را با نام Battlefield 1 منتشر خواهند کرد. علاوه بر این، تاریخ انتشار بازی نیز ۱۸ اکتبر ۲۰۱۶ (۲۷ مهر ۱۳۹۵) زمان‌بندی شده است. با توجه به پوستر، افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند به عنوان پاداش محتوای قابل دانلود Hellfighters را دریافت خواهند کرد.

تصویر فاش شده از Battlefield 1

به نظر می‌رسد تصویر فاش شده از Battlefield جدید شایعات منتشر شده در گذشته در رابطه با روایت بازی در جریان جنگ جهانی اول -یا نسخه‌ای جایگزین از تاریخچه‌ای مشابه- را تایید می‌کند.

تصویر هنری منتشر شده تصویری از سربازی را در بتل‌فیلد جدید نشان می‌دهد که به تپانچه‌ای از اوایل قرن بیستم و تفنگ و نارنجک میخ‌داری مسلح شده است. علاوه بر این، در پشت این سرباز شاهد حضور یک زپلین،‌ بالون هوای هیدروژنی هستیم که در جریان جنگ جهانی اول مورد استفاده قرار می‌گرفت.

آرت ورک فاش شده از Battlefield 5اگر بخواهیم دقیق بگوییم، ظاهرا Battlefield 5 یا هر نامی که سازندگان انتخاب کنند؛ از نظر بازه‌ی زمانی روایت داستان، در تضادی واقعی نسبت به تازه‌ترین بازی رقیب دیرینه‌ی خود Call of Duty قرار دارد. اکتیویژن در Infinite Warfare، تازه‌ترین بازی مجموعه ندای وظیفه (Call of Duty)، بازیکنان را به آینده و جنگ‌هایی در اعماق فضا خواهد بود.

تا ساعاتی دیگر الکترونیک آرتز و استودیوی دایس جزئیات رسمی از تازه‌ترین بازی Battlefield را منتشر خواهند کرد. ما نیز در زومجی با انتشار جزئیات جدید آن را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده